۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹

حجت الاسلام دشتکی:

اعزام مبلغان زنجانی در ماه مبارك رمضان «موضوع محور» است

اعزام مبلغان زنجانی در ماه مبارك رمضان «موضوع محور» است

زنجان -خبرگزاری مهر: مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان گفت: رویکرد این سازمان در اعزام مبلغان به شكل «موضوع محور» است و در این راستا 55 درصد از مبلغان بومی و 45 درصد غیر بومی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام علی دشتكی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان، با اشاره به تفاوتهای بنيادين و ذاتی دو جبهه حق و استكبار، افزود: اين دو عرصه به طور ذاتی با يكديگر متضاد هستند چرا که دنيای غرب در تلاش است تا منافع خويش را تأمين كند اما در نظام جمهوری اسلامی رعايت حقوق افراد و حفظ حدود الهی جزو اصول اساسی است.

وی اظهار داشت: نبايد از اين نكته غافل بود كه در همه احوال جبهه استكبار، دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بوده و محتوای دينی و ارزشی نظام دشمنان را به خشم آورده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبليغات اسلامی با هدف پاسداری از ارزشهای الهی و به عنوان بازوی فرهنگی - دينی نظام جمهوری اسلامی تأسيس شده است.

حجت الاسلام دشتکی تاکید کرد: مديريت محيط تعاملی، كادر، الگو و مرجعسازی از جمله عناصری است كه میتواند در تأمين زيرساخت‏های فرهنگی دينی موثر واقع شود.

وی،به اقدامات انديشمندان  این سازمان در تحقق اصول ذکر شده اشاره كرد و گفت: رشد 500 درصدی اعتبارات فرهنگی در سال‌های اخير، كسب رتبه نخست تشكلهای دينی و كسب رتبه برتر سه دوره جشنواره شهيد رجايی از جمله اين اقدامات است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  گفت: امروز تبليغات اسلامی در دورافتادهترين نقطه كشور به ارائه خدمات فرهنگی مشغول است و يكی از اين فرصتهای مغتنم، ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: در سالهای اخير رشد و پوشش تبليغات دينی، از 60 درصد به 95 درصد رسيده است.

مديركل تبليغات اسلامی استان زنجان در ادامه گفت: نقاط ضعف و قوت برنامهها رصد شده و در اختيار مبلغين قرار گرفته است و در این راستا در سال جاری تفسير قرآن نيز از برنامههای تأكيدی برنامههای ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: این سازمان برای توسعه و تقویت دین در جامعه تلاشهای مساعدی را دارد.

کد خبر 2081869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha