۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

آیت الله دری نجف آبادی:

حضور گسترده مردم در انتخابات عشق مردم به جمهوری اسلامی را نشان داد

حضور گسترده مردم در انتخابات عشق مردم به جمهوری اسلامی را نشان داد

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات عشق مردم به جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه روز شنبه در جمع علما و روحانیون شهر اراک که به منظور دیدار با آیت الله نوری همدانی در مصلی بیت المقدس اراک گردهم آمده بودند٬ افزود: حضور گسترده ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب بود و ملت مسلمان ایران بار دیگر نشان دادند که گوش به فرمان ولایت فقیه و عاشق اسلام فقاهت و مرجعیت و دین مبین اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) پرچمدار بیداری٬ عدالت خواهی٬ استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را برافراشت تصریح کرد: خداوند را سپاسگذاریم که به ملت ایران امامی را عنایت کرد که آن فقیه بلند مرتبه مانند خورشیدی فروزان نه تنها آسمان ایران اسلامی را نورانی کرد بلکه در دنیا درخشید و فصل جدیدی در تاریخ اسلام٬ ایران٬ منطق و جهان بشری ایجاد کرد.

امام جمعه اراک ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور این علم برجسته در سرزمین خورشید انقلاب گفت: استان مرکزی مهد پرورش علما و روحانیان و بزرگانی همچون آیت الله اراکی ها٬ آقا نورالدین عراقی ها٬ دکتر حسابی ها و دیگر بزرگان و در راس آن ها امام خمینی(ره) است.

وی افزود: مردم استان مرکزی همچون سایر افراد در سراسر میهن اسلامی در سایه قرآن و عترت در حساسترین فرازهای تاریخی توانسته اند با عزت و شوکت و عظمت از پیچ و خم های تاریخ عبور کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی مانند کوهی با صلابت در برابر طوفان ها و حوادث ثابت قدم و پابرجا بوده و از هویت قرآنی و ایمانی خود با تمام وجود پاسداری کردند.
 
این مقام مسوول اظهار کرد: امروز پس از گذشت بیش از 30سال از انقلاب اسلامی شاهد برکات و آثار و عزت و اقتدار این نظام هستیم.
 

کد خبر 2082265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha