۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

به نمایندگی از ایران/

تیم کوراش خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود

تیم کوراش خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از اعزام تيم كوراش این استان به مسابقات قهرماني آسيا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم ملی خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کوراش نوجوانان و جوانان آسیا مرداد ماه سال جاری به میزبانی تایوان برگزار می شود، افزود: در اين دوره از مسابقات، بر اساس تصميم سازمان تيم هاي ملي فدراسيون جودو و كوراش جمهوري اسلامي ايران، تيم نوجوانان و جوانان خراسان شمالي به نمايندگي از كشورمان در قالب تيم ملي نوجوانان و جوانان كشور حضور خواهد يافت.

وی با بیان اینکه اين مسابقات در دو رده سني نوجوانان و جوانان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود، اظهار داشت: تیم کشور ما در رده سنی نوجوانان با هشت کوراش کار در اوزان 46 کیلو،50، 55، 60، 65، 71، 77 و 77+ کیلوگرم و در رده سنی جوانان نیز با هشت ورزشکار در اوزان 55 کیلو،60، 65، 71، 77، 83، 90 و 90+ کیلوگرم در این رقابت ها شركت خواهد كرد.

به گفته خسرویار تركيب اين تيم بعد از مسابقه انتخابي كه در روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری و در محل سالن جودوی مجموعه ورزشی هزار و 200 نفره شهيد عليدخت بجنورد برگزار خواهد شد، مشخص مي شود.

وی اضافه کرد: مسابقات كوراش قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا از 12 تا 17 مردادماه سال جاري به میزبانی كشور تايوان برگزار مي شود.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در پایان یادآور شد: تيم کوراش جوانان این استان سابقه قهرماني جهان در سال 2010 در دهلي نو را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 2082408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha