۵ تیر ۱۳۹۲، ۹:۵۱

درخواست مکتوب 40 دانشگاه برای راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا

درخواست مکتوب 40 دانشگاه برای راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا

مسئول طرح پرنیا در ستاد کارگروه مد و لباس کشور از درخواست مکتوب 40 دانشگاه برای راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا (ارایه لباس دانشجویی با شاخص الگوی ایرانی اسلامی )خبر داد.

فاطمه بلغانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: محل برگزاری نمایشگاه طرح پرنیا در دانشگاه الزهرا(س) درحال آماده شدن است و مقدمات نمایشگاه شکل گرفته و در ماه جاری در روز ملی حجاب و عفاف 21 تیرماه افتتاح می شود.  

وی ادامه داد: قرادادی بین دانشگاه الزهرا (س) و  بنیاد ملی مد و لباس زیر نظر معاونت فرهنگی وزارت ارشاد منعقد شده است که به موجب این قرارداد، بنیاد ملی مد و لباس زیرنظر شورایی از وزارت علوم، دانشگاه الزهرا(س) و بنیاد ملی مد و لباس وزارت ارشاد درحال آماده کردن فضای نمایشگاه است و مراحل نهایی خود را طی می کند.

مسئول طرح پرنیان در ستاد کارگروه مد و لباس کشور تصریح کرد: به محض آماده شدن نمایشگاه، یک گروه متشکل از اساتید و دانشجویان هنرمند دانشگاه الزهرا (س) لباس هایی که در داوری امتیاز کسب کرده اند را انتخاب کرده و برای فروش و شرکت در نمایشگاه ارایه خواهند داد.

وی درمورد اینکه نمایشگاه دایمی خواهد بود یا مقطعی گفت: تا پنج سال به صورت دایمی این نمایشگاه برگزار خواهد شد چون قرار داد آن تا پنج سال منعقد شده است.

وی در مورد راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا در دیگر دانشگاه‌ها هم گفت: نمایشگاه طرح پرنیا در دیگر دانشگاه ها هم به مرور ابتدا در دانشگاه‌های بزرگ و سپس در دانشگاه‌های شهرستان راه اندازی می شود.

بلغانی افزود:  40 دانشگاه درخواست مکتوب خود را برای راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا ( ارایه لباس دانشجویی با شاخص های الگو ایرانی اسلامی ) ارایه و اعلام کرده اند فضای لازم برای راه اندازی نمایشگاه را دارا هستند.

وی ادامه داد: تاکنون دانشگاه های پیام نور، صنعتی شریف، علم و صنعت و اکثر دانشگاه های بزرگ آمادگی خود را برای راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا اعلام کرده اند.

 

 

 

 

کد خبر 2084035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha