۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

اخبار کوتاه استان مرکزی:

ساخت مسکن ایثارگران شهرستان اراک آغاز شد

ساخت مسکن ایثارگران شهرستان اراک آغاز شد

اراک - خبرگزاری مهر: معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از آغاز ساخت پروژه مسکن ایثارگران شهرستان اراک خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در شهرک قائم اراک احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،عباس مهاجرانی افزود:  تا کنون از 250 خانواده ایثارگر واجد شرایط ثبت نام به عمل آمده است که پیش بینی می شود این تعداد به 300 خانوار نیز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ایثارگرانی که دارای فرم جیم سبز بوده و تا کنون از وام مسکن استفاده نکرده باشند می توانند برای دریافت واحد مسکونی ثبت نام کنند.

کسب رتبه برتر فرهنگ اقامه نماز توسط امور فرهنگی آبفا

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز گردید.    
 
حشمت الله عباسی افزود: مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهداء لوح تقدیرهای جداگانه از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و حسن امیری مسئول امور فرهنگی این شرکت در راستای تلاشهای صورت گرفته در این شرکت  در امر ترويج و توسعه فرهنگ نماز قدردانی نمود.


واگذاری 5800متر شبکه آب رسانی به مسکن مهر دلیجان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان گفت: تاکنون پنج هزار 800 متر شبکه آبرسانی به مساکن مهر شهرستان دلیجان واگذار شده است.
 
 مهندس عباس قلی پور فاضلی افزود: همچنین در راستای ارائه خدمات آب و فاضلاب به مساکن مهر این شهر برای بهره برداری از این پروژه تا کنون اقدام به اجرای 4886 متر شبکه جمع آوری فاضلاب کرده ایم.
 
وی خاطر نشان ساخت: در راستای تحقق اهداف سازمانی شرکت و اولویت دولت و همچنین خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین، امور آب و فاضلاب دلیجان اقدام به  نصب و واگذای 1160فقره انشعاب آب و فاضلاب به مسکن مهر این شهر نموده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دلیجان تصریح کرد: ارائه خدمات آب و فاضلاب به مساکن مهر شهر دلیجان با جدیت از سال 1391 آغاز و امور آبفا دلیجان توانسته است تا کنون به تمامی تعهدات خود در این پروژه عمل نماید .
 

ارائه 11 خدمت به مشترکین گاز در دفاتر پیشخوان دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی در سطح استان مرکزی 11 خدمت را از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت می کنند.

 محسن کهوند افزود: یازده خدمتی که در دفاتر پیشخوان دولت درسطح استان مرکزی به مشترکین ارائه می شود شامل پذیرش اشتراک جزء،پذیرش تغییرات در ظرفیت کنتور ،تغییر نام ،صدور قبض المثنی ،تسویه حساب،کسر مبلغ بدهی انتقال یافته ،پذیرش درخواست تغییر و اصلاح کد مصرف ،پذیرش قطع جریان گاز،پذیرش جمع آوری و جابجایی انشعاب و تجهیزات ،پذیرش تست کنتور و اصلاح صورتحساب می باشد

کد خبر 2084455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha