۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

کهوند:

خدمات مشترکین گاز در شهر اراک به دو منطقه افزایش یافت

خدمات مشترکین گاز در شهر اراک به دو منطقه افزایش یافت

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از راه اندازی دو اداره برای خدمات به مشترکین خبر داد و گفت: در پی نارضایتی مردم از ارائه خدمات در یک اداره در شهر اراک، این خدمات به دو اداره افزایش یافت.

محسن کهوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مشتركين گاز طبيعي در سطح شهر اراك از نيمه دوم ارديبهشت ماه سالجاري می توانند با مراجعه به اداره گاز شماره 2 از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: شهروندانی كه در محدوده حد فاصل جنوب خيابان امام خميني تا ميدان وليعصر همچنين حد فاصل جنوب ميدان سرداران تا ميدان امام خميني (سه راهي خمين) اراك قرار دارند برای دريافت خدمات امور مشتركين گاز طبيعي از نيمه دوم ارديبهشت ماه سالجاري به اداره گاز ناحيه 2 واقع در خيابان شهيد دكتر بهشتي، خيابان ميثم جنب هلال احمر اراك مراجعه کنند.

کهوند خاطرنشان کرد: شهرونداني كه در شمال محدوده هاي مذكور قرار دارند طبق روال سابق به اداره گاز ناحيه يك واقع در انتهاي خيابان قائم مقام فراهاني ميدان امام حسين (ع) مراجعه فرمايند.

تامين نيروي انساني 59 نفر به برنده مناقصه واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از انتخاب پيمانکار برای انجام امور خدماتي و پشتيباني شرکت گاز خبر داد و گفت: مرحله انتخاب پیمانکار انجام امور خدماتي و پشتيباني در سطح  شرکت گاز استان مرکزی با حضور اعضای کميته مناقصات این شرکت انجام شد.

وی ادامه داد: در مناقصه مذكور تعداد 6 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «نيرو گستر بهروش» با مبلغ پیشنهادی 8 میلیارد و 817 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد و انجام امور خدماتي و پشتيباني در سطح  شركت گاز استان مركزي به شركت برنده ي مناقصه واگذار شد.

کهوند اضافه کرد:  تامين نيروي انساني 59 نفر در قالب انجام امور خدماتي به مدت يكسال شمسي به برنده مناقصه واگذار شد.

کد خبر 2043089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha