۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

اخبار کوتاه استان مرکزی

آرامشی که کشور را فرا گرفته حاصل یکدلی ملت ایران است

آرامشی که کشور را فرا گرفته حاصل یکدلی ملت ایران است

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده مرکز مقاومت بسیج شاهد اراک گفت: این آرامشی که کشور را فرا گرفته است حاصل یکدلی ملت شریف ایران با رهبری و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ پاسدار خزایی در اولین یادواره هم اندیشی پیروان ولایت در اراک افزود: این موج آرامی که کشور را فرا گرفته حتی با وجود تحریم های غیر قابل باور دشمنان نظام نقش بی بدیل رهبری است و یکدلی ملت شریف ایران با رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: آنچه شیاطین جهانی را ملتهب و سرگردان می کند ملتی است که با تفکر امام زندگی می کند ، آنها نگران این هستند که این حرکت عظیم الهی و چشمگیر امام راحل به وسیله مردم و با هدایت رهبر انقلاب ادامه دارد.

وی افزود: اگر تفکر بسيجي بر اين مملکت طنين انداز  بشود،  کشور از آسيب‌ها و خطرات مصون مي ماند، وگرنه ما بايستي هر لحظه منتظر خطر باشيم.

صعود تيم کوهنوردان توزیع برق استان مرکزی به قله کله جنون

داود عابدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از صعود اعضاي تيم کوهنوردي توزیع برق مرکزی به قله کله جنون خبرداد و گفت: اعضای تیم کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این صعود متشکل از علي فراهاني ، مهدي حيدري و حسن کيوانپور بود.

گفتنی است، کله جنون یکی از قلل زیبا وفنی اشترانکوه است ودر بین شهرهای ازنا والیگودرز در استان زیبای لرستان قرار داردوارتفاع قله آن 3850 متر
است.

شناسایی منابع انرژی فرصتی برای توسعه صنعت است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: یکی از فرصت های مهم برای توسعه صنعت بر شناسایی منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع است.

مهندس داود عابدی افزود: انتقال روزهاي تعطيلي كارخانه ها از روز جمعه به يكي از روزهاي هفته ، استفاده از ژنراتور كارخانه ها درزمان هاي پيك بار، تعطيلات تابستاني وتعميرات سالانه درزمان پيك تابستان از جمله راهكارهاي مديريت مصرف برق در بخش صنایع عنوان کرد.

وی ابراز داشت: در صورت اعمال مدیریت مناسب و همراهی صنایع از منابع عظیم انرژی برق به نحو مناسبی می‌توان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بهره گيري از توان صنايع براي اجراي برنامه هاي مديريت مصرف يكي از راهكارهاي اصلي، مهم و مطرح براي كنترل مصرف دانست.

تشکیل اولين جلسه هيات مديره شركت گاز استان مركزي

اولين جلسه هيات مديره شركت گاز استان مركزي در تركيب جديد اين هيات مديره در دفتر مديرعامل اين شركت با حضور اعضاي اصلي و علي البدل هيات مديره تشكيل شد.

مدير عامل شركت گاز استان مركزي با ارائه گزارش در مجمع و برگزاري موفقيت آميز اين جلسه  گفت: انتخاب پيمانكاران بخشهاي مختلف از جمله امداد و تعميرات و كنتورخواني و پايداري گاز طي سال گذشته موفق بود.

 محسن كهوند تصریح کرد: تامين كامل گاز نيروگاه حرارتي شازند در فصل گرم سال همچنين تامين گاز اين نيروگاه به ميزان 50درصد در فصل سرد سال از جمله اقدامات انجام شده بود.

در پايان اين جلسه آقاي محمد سميعي بعنوان دبير هيات مديره شركت گاز استان مركزي انتخاب شد.

کد خبر 2095954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha