۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۵

کهوند:

ساکنین 300خانواری روستاهای شهرستان خمین از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

ساکنین 300خانواری روستاهای شهرستان خمین از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از گازرسانی به چهار روستای شهرستان خمین خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستاها ساکنین 300خانواری روستاهای شهرستان خمین از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

محسن کهوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با اجرای عمليات گازرساني به روستاهاي كجارستان،دره گرم ،سوكقزقان و تخمار از توابع شهرستان خمين در استان مركزي ساکنین این خانوارها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه پیمانکار اجرای گازرساني به روستاهای خمين در کمیته مناقصات این شرکت انتخاب شد اظهارداشت: در مناقصه مذکور 16 پيمانكار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «هورام صنعت پارس » با مبلغ پیشنهادی دو میلیارد و220میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.

کهوند اضافه کرد: جهت اجرای اين پروژه  نیاز به انجام 15هزار و 700متر شبكه گاز از نوع پلي اتيلن و يك عدد ايستگاه تقليل فشار تي .بي .اس با ظرفيت يكهزار مترمكعبي ، همچنين اجراي 300مورد علمك گاز مي باشد،كه اجرای تمام اين مراحل ، توسط شرکت برنده مناقصه انجام خواهد شد.

وی  هزینه كلي تأمین کالا واجرای گازرسانی به اين چهار روستا را بالغ بر 22ميليارد و 528میلیون ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: مدت اجراي اين پروژه 240 روز تقويمي درنظر گرفته شده است.


 

کد خبر 2106526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha