۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

کهوند:

بهره برداری از 54 پروژه گازرسانی در 10 شهر استان مرکزی/ ضريب نفوذ گاز طبيعي به 88 درصد رسيد

بهره برداری از 54 پروژه گازرسانی در 10 شهر استان مرکزی/ ضريب نفوذ گاز طبيعي  به 88 درصد رسيد

اراک - خبرگزاری مهر: مدير عامل شركت گاز استان مركزي از بهره برداري از 54 پروژه گازرساني روستايي در 10 شهر استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محسن كهوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  اين پروژه ها در سطح شهرستانهاي اراك،خنداب، فرمهين، كميجان، دليجان، ساوه، زرنديه، شازند، محلات و خمين به بهره برداری می رسد.

وی اعتبار صرف شده جهت گازرساني به اين 54 روستا را 196ميليارد و 422ميليون ريال برشمرد و گفت: حجم عمليات صورت گرفته درسطح اين روستاها بيش از 396 هزارمتر شبكه وخط تغذيه گاز از نوع فولادي و پلي اتيلن و 4 هزار و860 عدد علمك گاز همچنين 15عدد ايستگاه تقليل فشار تي بي اس با ظرفيتهاي مختلف نصب و اجرا شده است .

مديرعامل شركت گاز استان مركزي در ادامه افزود: با افتتاح اين پروژه ها بيش از  4هزار و 860 خانوارساكن اين 54روستا به جمع مصرف كنندگان گاز طبيعي خواهند پيوست و از نعمت گاز طبيعي بهره مند مي شوند.

كهوند تعداد روستاهاي بهره مند از گاز طبيعي در استان مركزي را 658 روستا برشمرد و در اين خصوص گفت: ضريب نفوذ گاز طبيعي در روستاهاي استان مركزي به 88 درصد رسيده است كه اين ضريب نسبت به نرم كشوري تقريباً 30 درصد فراتر است و با افتتاح گاز اين 54 روستا همزمان با هفته دولت،تعداد روستاهاي گازرساني شده در سطح استان مركزي به 712 روستا خواهد رسيد.

کد خبر 2110240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha