۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۰

در راستای ترویج احیا زکات در اسدآباد انجام می شود:

اعزام روحانیون به روستاها در ماه رمضان/ جمع آوری 385 میلیون تومان زکات در اسدآباد

 اعزام روحانیون به روستاها در ماه رمضان/ جمع آوری 385 میلیون تومان زکات در اسدآباد

اسدآباد - خبرگزاری مهر: امام جمعه اسدآباد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برای تشویق مردم و ترویج و احیاء زکات روحانیون به مناطق مختلف روستایی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد بعد از ظهر چهارشنبه در ستاد احیا زکات شهرستان اسدآباد از اعزام روحانیون به روستاها برای ترویج پرداخت زکات خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان نزدیک به 25 نفر از روحانیون برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات به روستاها اعزام می‌شوند.

 وی ترویج فرهنگ پرداخت زکات را در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی خواند و افزود: این ماه، ماه برکت و مغفرت است که فرصت خوبی برای آشنا و تشویق کردن مردم با جایگاه، اهمیت و پرداخت زکات است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: مسلما" انعکاس اخبار از سوی خبرنگاران در زمینه زکات می‌تواند به عنوان تبلیغاتی موثر و اثربخش باشد.

حسینی‌مجد با تاکید بر برگزاری همایش دهیاران، شوراها و کشاورزان در زمینه احیاء زکات خبر داد و گفت:  امسال در برگزاری جلسات ستاد زکات کوتاهی کرده‌ایم که باید با جمع‌آوری مطلوبی از زکات موجب تقویت این مهم شویم.

بخشدار مرکزی اسدآباد هم با بیان اینکه وضعیت شهرستان اسدآباد در زمینه جمع‌آوری زکات وضعیت خوبی است اما قابل تقویت است، اذعان داشت: نقش روحانیون در ترویج فرهنگ احیاء زکات نقشی تاثیرگذار است چرا که مرردم احترام خاصی برای روحانیون قائل هستند.

محمد رسول طاهری خاطر نشان کرد: مسلما" با همکاری دهیاران و شوراها روحانیون را به ورستاها اعزام و در ترویج و احیا مسئله زکات تلاش خواهیم کرد.

معاون امور توانمند سازی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) اسدآباد نیز با بیان اینکه سال گذشته 385 میلیون تومان زکات در شهرستان اسدآباد جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: این میزان مبلغ در 18 روستای شهرستان اسدآباد جمع‌آوری شده است.

مظفر ترکمند در پایان افزود: بیشترین زکات در روستاهای مزرعه‌بید و جنت‌آباد جمع‌آوری شده است.

 

 

کد خبر 2084828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha