۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

ارسلان کاظمی:

بازی در NBA برای بازیکنان تازه وارد سخت است/ می‌خواهم خودم را ثابت کنم

بازی در NBA برای بازیکنان تازه وارد سخت است/ می‌خواهم خودم را ثابت کنم

ملی‌ پوش جوان بسکتبال کشورمان که به عنوان دومین ایرانی وارد رقابتهای NBA شده است تاکید کرد بازی در این سطح برای بازیکنان تازه وارد بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان کاظمی که پس از توافق با تیم واشنگتن ویزادرز به طور قرضی در اختیار تیم فیلادلفیا قرار گرفته است، ضمن دشوار خواندن کار خود در این تیم گفت: به طور معمول بازیکن‌هایی که سال اول خود را در رقابتهای NBA پشت سر می‌گذارند با مشکلات زیادی مواجه هستند و کار برای بازیکنان تازه وارد بسیار سخت است.

ارسلان کاظمی در رقابتهای فصل آینده NBA پیراهن شماره 14 فیلادلفیلا را بر تن خواهد کرد

وی درباره نحوه حضورش در NBA به عنوان بازیکن درفت خاطرنشان کرد: در این موقع از فصل باشگاههای شاغل در NBA از بهترین‌های کالج‌ها دعوت می‌‍کنند تا در تمریناتشان شرکت کنند که من هم تلاش خودم را انجام دادم تا بتوانم به آرزوی خودم دست پیدا کنم. البته تازه در ابتدای راه هستم و می‌خواهم خودم را ثابت کنم.

ارسلان کاظمی سال گذشته در تیم دانشگاهی اورگون عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد میانگین 9.4 امتیاز و 10 ریباند در هر بازی را به نام خود ثبت کند. 60 درصد شوت‌های کاظمی در فصل گذشته نیز وارد سبد شد. کاظمی بعد از حامد حدادی دومین ایرانی تاریخ رقابتهای NBA است.

کد خبر 2085768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha