۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

عباسی در نامه‌ای ابلاغ کرد؛

واگذاری انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به معاون وزیر ورزش

واگذاری انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به معاون وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان از حمید سجادی خواست تا با بررسی و ارزیابی کارشناسانه افراد واجد شرایط برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان پیرو نشست صبح امروز شنبه خود با مدیر عامل و هیات مدیره پرسپولیس از حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خواست تا با بررسی و ارزیابی کارشناسانه افراد واجد شرایط برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند.

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، متن نامه دکتر محمد عباسی به حمید سجادی به قرار ذیل است:
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان

با سلام
پیرو نشست صبح امروز شنبه مدیرعامل محترم و اکثریت اعضای هیات مدیره فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اینجانب خوشبختانه نظرات و پیشنهادات، حاکی از انسجام و دلسوزی لازم جهت رشد فنی و ورزشی این باشگاه است، زیرا در جلسه موضوع اتمام ماموریت محمد رویانیان از ستاد مشترک نیروهای مسلح که در چند ماه گذشته طی استعفای رسمی توسط خود ایشان مطرح شد، با تشکر از تلاش و دلسوزی انجام شده در مدیریت باشگاه مقرر شد بدون توجه به جوسازی‌های کاذبی که به قصد ایجاد التهاب در علاقمندان ایجاد می‌شود با همکاری محمد رویانیان که درحال حاضر مسئولیت اداره و انسجام باشگاه را برعهده دارد، موضوع را بررسی و ارزیابی لازم جهت معرفی افراد واجد شرایط انجام گیرد تا هیات مدیره باشگاه با کارشناسی و شناخت لازم تصمیم گیری کند.

لازم به یادآوری است که اینجانب ضمن حمایت و تلاش برای توفیق همه باشگاه‌های ورزشی، همواره آرزو داشته‌ام که دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به عنوان الگوهای ارزشمند فوتبال کشور از درخشش لازم حرفه‌ای، فرهنگی و ایمانی برخوردار شوند. دراین راستا تاکید کرده‌ام در کمک به این دو باشگاه دریغ نشود و اساسا رشد باشگاه‌های ورزشی به عنوان رویکرد دنبال شود. لذا، ضمن اینکه با جدیت پیگیری کنند، باید تصمیمات سریعتر و از منطق و کارشناسی لازم برخوردار بوده و اینجانب را از نتایج اقدامات مطلع کنید.

کد خبر 2086013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha