۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

رویانیان پس از نشست با سجادی:

وزارت ورزش دنبال اعتلای پرسپولیس است/ مهم نیست من مدیرعامل باشم

وزارت ورزش دنبال اعتلای پرسپولیس است/ مهم نیست من مدیرعامل باشم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر انتقادهای فراوانی نسبت وزارت ورزش داشت بعد از جلسه با معاون ورزشی این وزارت تغییر موضع 180 درجه ای داد و گفت: وزارت ورزش به دنبال اعتلای پرسپولیس است!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی پایگاه خبری ورزارت ورزش، محمد رویانیان در پایان نشست امروز سه‌شنبه خود با معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت : من انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را حق وزارت ورزش و جوانان دانسته و آن را امری کاملا طبیعی می‌دانم.

وی افزود: در حقیقت وزارت ورزش و جوانان پناهگاه همه خانواده ورزش است و به طور طبیعی تصمیماتی می‌گیرد که در آن خیر و صلاح جامعه ورزش و از جمله خانواده بزرگ پرسپولیس در آن نهفته است. متاسفانه پیرامون تغییر و تحولاتی که قرار است در سطح هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گیرد، اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت و عده‌ای نیز حرف هایی را زدند که در آن مقطع اصلا نیازی به بیان آن نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نشست خود با حمید سجادی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جلسه بیشتر به این نکته واقف شدم که نگاه وزارت به مجموعه پرسپولیس نگاهی توسعه‌ای و اعتلا بخش است و این نیز دقیقا همان هدفی است که بنده طی دو سال حضورم در مدیریت باشگاه پرسپولیس دنبال کرده‌ام. بنابراین وقتی هدف توسعه باشگاه پرسپولیس باشد، مهم اهدافی است که قرار است دنبال شده و به اجرا گذاشته شود.

رویانیان همچنین گفت: بدیهی است با چنین رویکردی مهم این نیست که رویانیان در مجموعه مدیریت پرسپولیس در آینده باشد یا خیر، چرا که مهم خدمت به این باشگاه و پیشبرد اهداف توسعه‌ای این باشگاه بر اساس متدهای حرفه‌ای و استانداردهای روز باشگاهداری است که وزارت ورزش و جوانان نیز دقیقا این رویکرد را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد که هر گونه حاشیه از پرسپولیس دور شود تا این باشگاه مردمی از مرحله گذار فعلی بدون کوچکترین آسیبی عبور کند و شان و جایگاه پرسپولیس حفظ شود که وظیفه خویش می‌دانم از این نگاه مثبت و موثر وزارت ورزش تشکر و قدردانی کنم.

رویانیان در عین حال گفت: بنده در نشست با سجادی از وی خواستم که از پیشکسوتان پرسپولیس و به خصوص علی پروین استفاده شود که این مسئله با استقبال وی مواجه شد و همه ما وظیفه داریم که با احترام به شان و جایگاه پیشکسوتان پرسپولیس، شرایطی را فراهم آوریم که همه سرمایه‌های پرسپولیس در خدمت اهداف توسعه‌ای این باشگاه بزرگ و پر طرفدار باشند. از سوی دیگر به نوبه خود از علی پروین انتظار دارم که به پروسه تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس کمک کند تا در اسرع وقت این مساله به خوبی و خوشی جمع و جور شود.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین با اشاره به اینکه در جلسه با سجادی درباره ترکیب هیات مدیره جدید پرسپولیس تبادل نظر لازم را داشته است، گفت: به نظر من اگر قرار است نفراتی برای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوند، اعضا باید از بین افرادی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشند تا با توجه به دایره نفوذ و قدرت چانه زنی‌شان در عرصه‌های مختلف بتوانند برای مجموعه پرسپولیس امتیازات تازه‌ای را در نظر گرفته و ارایه دهنده خدماتی جدید باشند.

وی تاکید کرد: به شخصه نه اصراری به ماندن دارم و نه اصراری به رفتن، چرا که هدف من خدمت به پرسپولیس است و مسلما در هر جایگاهی که باشم به خانواده بزرگ پرسپولیس کمک خواهم کرد. متاسفانه عده‌ای به هر طریق می‌خواهند در صحنه مدیریت حضور داشته باشند، در حالی که من اینطور فکر نمیکنم و معتقدم اگر در حوزه اجرا نباشم، می‌توانم خدمات بهتر و موثرتری را برای باشگاه پرسپولیس داشته باشم.

رویانیان تصریح کرد: مهم حرکت برنامه‌ای و بر اساس دیدگاه‌هایی روشن، شفاف و توسعه‌ای است که اگر چنین اهدافی بر اساس نگاه برنامه‌ای دنبال شود، باشگاه پرسپولیس از آن در ابعاد اقتصادی و پایه‌ای منتفع خواهد شد و پرسپولیس بزرگ و مردمی می‌تواند پس از چند مدت با رسیدن به استانداردهای جهانی باشگاهداری، با قدرت و بالنده به فعالیت سازنده‌ای خود در عرصه ورزش و به ویژه فوتبال ادامه دهد. بدیهی است از این منظر حضور و انتخاب مدیرانی برنامه محور در هیات مدیره پرسپولیس از اهمیت دوچندانی برخوردار است که خوشبختانه با نظر ویژه دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان که من با او دوستی 20 ساله دارم، این رویکرد به خوبی مورد توجه است.

کد خبر 2088774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha