۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

پنجعلی در گفتگو با مهر:

پرسپولیس امسال حداقل یک جام می‌گیرد/ چند بازیکن ما پدیده می‌شوند

پرسپولیس امسال حداقل یک جام می‌گیرد/ چند بازیکن ما پدیده می‌شوند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چند بازیکن این تیم این فصل پدیده می‌شوند، اظهار داشت: اگر حاشیه‌ها اجازه بدهند و هواداران هم صبور باشند پرسپولیس امسال حداقل یک جام می‌گیرد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر در مراحل آخر بدنسازی هستیم. علاوه بر بازی با تراکتورسازی، روز یکشنبه هفته آینده به مصاف یک تیم دسته اولی می‌رویم و 23 تیرماه هم با فولاد خوزستان بازی می‌کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس امسال بازیکنان ستاره را جذب نکرده و به همین خاطر جایگاه خوبی را به دست نمی‌آورد، تاکید کرد: تیم‌های حرفه‌ای دنیا تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند. این موضوع همیشه جواب داده است. تیم پرسپولیس هم این فصل نه کاملا جوان است و نه کاملا مسن. فکر می‌کنم چند بازیکن جوان ما این فصل پدیده شوند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حاشیه‌های اطراف تیم‌های پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود: متاسفانه همیشه در کنار این دو تیم حاشیه‌ها زیاد بوده است. امیدوارم این حاشیه‌ها جمع شود چون در اینصورت موفق می‌شویم. به همین خاطر همه پرسپولیسی‌ها و حتی تماشاگران هم مسئولیت سنگینی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال هواداران حمایتشان را از ما دریغ نکنند و نتایج را با حوصله دنبال کنند. در اینصورت ما حداقل یک جام می‌گیریم.

پنجعلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص مشکل قاسم حدادی‌فر برای حضور در پرسپولیس گفت: مذاکرات ما با ذوب‌آهن سر این مسئله ادامه دارد و فشرده‌تر از قبل شده است. امیدوارم بتوانیم حدادی‌فر را بگیریم زیرا ما برای پست هافبک وسط روی او حساب کرده‌ایم و نبودنش به ما لطمه می‌زند. البته بیکار هم ننشسته‌ایم و دنبال چند بازیکن در این پست هستیم!

 

کد خبر 2089078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha