سرکوب گسترده تظاهرات اعراب توسط پلیس رژیم صهیونیستی

سرکوب گسترده تظاهرات اعراب توسط پلیس رژیم صهیونیستی

بیش از یک هزار و 500 نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی در منطقه "وادی عرا" در اعتراض به تخرب منازل از سوی رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند که پلیس به شدت با این تجمع برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، ساکنان منطقه "وادی عرا" در شمال اسرائیل روز جمعه در اعتراض به تخریب منازل دست به تظاهرات ضد حکومتی زدند که پلیس اسرائیل به شدت با این اعتراضات برخورد کرد.

بر اساس این گزارش پلیس با استفاده از گاز اشک آور و باتوم اقدام به متفرق کردن تظاهرات کنندگان کرد. این تظاهرات بعد از یک ساعت  و بازداشت دو نفر از معترضین پایان یافت. این دو معترض به اتهام مضروب کردن یک پلیس بازداشت شدند.

تظاهرات روز گذشته در ادامه تظاهرات هایی بود که به دلیل تخریب یک منزل مسکونی در منطقه "بارتا" که در منطقه "خط سبز" قرار دارد، آغاز شده اند. وزارت داخلی رژیم صهیونیستی این تخریب را غیر قانونی اعلام کرده است.

خط سبز در سرزمین های اشغالی منطقه ای است که تخریب منازل در آن ممنوع است اما رژیم صهیونیستی برای برهم زدن بافت جمعیتی آن و به حداقل رساندن جمعیت اعراب اقدام به ساخت واحد های مسکونی جدید و اسکان یهودیان در آن می کند.

کد خبر 2086085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha