۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برخورد افشین با فولاد خوب نبود/ سپاهان باید حق جذب آرش را بدهد

برخورد افشین با فولاد خوب نبود/ سپاهان باید حق جذب آرش را بدهد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است برخورد آرش افشین با این تیم خوب نبوده. او می‌گوید فولاد آرش را از میان چند بازیکن برای حضور در لیل فرانسه در اولویت قرار داده و برایش هزینه کرده بود. ابن قاسم همچنین اعلام کرد باشگاه سپاهان باید حق جذب افشین را به فولاد بدهد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیوستن آرش افشین به باشگاه سپاهان و دریافت حق جذب این بازیکن اظهار داشت: طبق آئین‌نامه باشگاه سپاهان باید 20 تا 25 درصد از قرارداد آرش افشین را به عنوان حق جذب به فولاد خوزستان بدهد. ما پیگیر این مسئله هستیم تا آن را دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: حق جذب در آئین‌نامه آمده است. اگر این آئین‌نامه عملی نشود این همه زحمت ما برای تیم‌های پایه اشتباه محض خواهد بود. اگر نظر مرا بخواهید باید بگویم حق جذب باید 50 درصد باشد نه 20 درصد، زیرا این حق باشگاه‌هایی است که در تیم‌های پایه سرمایه گذاری کرده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما همه نوع هزینه‌ای را برای آرش انجام دادیم تا این بازیکن آرش افشین شد. حالا اگر  وی می‌خواهد از فولاد برود، به سلامت ولی باید حق باشگاه ادا شود.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد باشگاه فولاد از جدایی افشین دلخور است، اظهار داشت: ما از برخورد آرش ناراحتیم وگرنه او اولین بازیکنی نیست که از فولاد می‌رود. کمتر باشگاهی در ایران است که از فولاد بازیکن نداشته باشد. این نشان می‌دهد آکادمی ما قوی است. حالا هم از آکادمی خودمان می‌توانیم یک بازیکن دیگر جایگزین افشین کنیم.

ابن قاسم از "مهدی نیایش" به عنوان بازیکن آینده دار فولاد و جایگزین آرش افشین یاد کرد و یادآور شد: نیایش در لیگ امید‌های کشور آقای گل شده است. او یک مهاجم کامل است و در آینده می‌بینید چه بازیکنی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که مگر برخورد آرش با باشگاه فولاد چگونه بوده است؟، تاکید کرد: تنها بازیکنی که برای تمدید قراردادش با فولاد جر و بحث کرد و قیمت گذاشت افشین بود. در حالی که ما نمی‌توانستیم بالاتر از بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی که موثرتر از آرش بودند، به او پول بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان گفت: حتی برای اعزام آرش به فرانسه هزینه کردیم. آنها روی سه، چهار بازیکن ما نظر داشتند ولی باشگاه اولویت را به آرش داد تا او به تمرینات لیل فرانسه برود. اگر شما بودید ناراحت نمی‌شدید؟ به هر حال امیدوارم آرش در سپاهان هم خوب باشد و به فوتبال ایران خدمت کند.

کد خبر 2086202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha