۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

فرکی در گفتگو با مهر:

روی هر مهاجمی دست گذاشتیم، رفت/ انتظار داشتم افشین بماند

روی هر مهاجمی دست گذاشتیم، رفت/ انتظار داشتم افشین بماند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید با هر مهاجمی برای حضور در این تیم صحبت کرده است، یک مشکل پیش آمده. او همچنین می‌گوید تعجب‌آور است که در فوتبال ما بازیکنان برای گرفتن پول بیشتر از تیم‌های مطرح سر و دست می‌شکنند در حالی که در گذشته آرزوی هر بازیکنی بود که در این تیم‌ها حتی بدون دریافت پول بازی کنند.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم ما امروز دوشنبه به تهران می‌آید و تمرینات‌مان تا روز 23 تیرماه ادامه خواهد داشت. چهار بازی دوستانه هم برنامه ریزی کرده‌ایم که در این مدت انجام می‌دهیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید و مشکل عباس محمدرضایی برای دریافت رضایتنامه از باشگاه استقلال، تاکید کرد: من با محمدرضایی صحبت کردم و او از امروز در تمرینات ما حضور می‌یابد. متاسفانه تمام گرفتاری ما تیم‌هایی هستند که همه بازیکنان دوست دارند در آنها بازی کنند. تعجب آور است که بازیکنان به تیم‌های بزرگ می‌روند و پول زیادی هم از این باشگاه‌ها می‌گیرند در حالی که در گذشته همه برای بازی در این تیم‌ها بدون چشم‌داشت سر و دست می‌شکستند.

سرمربی فولاد ادامه داد: الان شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان برای گرفتن پول بیشتر از باشگاه‌های مطرح سر و دست می‌شکنند.

فرکی به مشکلات جذب مهاجم اشاره کرد و یادآور شد: ما دنبال مهاجم بودیم و با چند گزینه هم صحبت کردیم ولی برای هر کدام یک مشکلی پیش آمد. ما گزینه‌های زیادی را برای پست خط حمله از دست دادیم. در واقع دست روی هر مهاجمی گذاشتیم رفت.

وی درباره اینکه آیا با این حساب یک مهاجم خارجی دیگر به فولاد اضافه می‌کند یا خیر، تصریح کرد: الان دیگر مهاجم داخلی زیادی باقی نمانده است. اگر توانستیم مهاجم داخلی بگیریم که هیچ در غیر اینصورت مجبوریم یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم. به هر حال ما همه چیز را به آن بالایی سپردیم.

سرمربی فولاد از صحبت درباره جدایی آرش افشین خودداری کرد و گفت بگذارید فعلا درباره این مسئله حرف نزنم.

فرکی در خصوص اینکه افشین گفته است " رویش نمی‌شود به فرکی نگاه کند"، هم تاکید کرد: امید و انتظار داشتم که افشین هم مثل من به عشق مردم خوزستان، مدیران باشگاه فولاد و بازیکنان این تیم بماند. ولی وقتی دیدم وضعیت به گونه‌ای است که او می‌خواهد تحت هر شرایطی راه خودش را برود، در تصمیم گیری آزادش گذاشتم.

وی در پایان گفت: نمی‌خواستم اصرار زیادی داشته باشم که افشین بر خلاف دلش در فولاد بماند. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در آینده به هر چیزی که می‌خواهد برسد.

 

کد خبر 2087667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha