۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

موسوی نیا به مهر خبر داد:

اعزام 60 دانش آموز قمی به مسابقات سراسری قرآن کریم

اعزام 60 دانش آموز قمی به مسابقات سراسری قرآن کریم

قم - خبرگزاری مهر: کارشناس قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اعزام 60 دانش آموز قمی به مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

سید حسن موسوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح ختم قرآن در تابستان اجرا می شود بیان کرد: هر 120 روز یکبار طرح ختم قرآن آغاز می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه ختم خانوادگی قرآن به ثبت نام بپردازند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه ختم خانوادگی قرآن از حزب و برنامه روزانه تلاوت خود اطلاع پیدا کنند.

کارشناس قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه اکنون بیش از 400 گروه 120 نفره در طرح ختم قرآن عضو هستند، گفت: دوره جدید ختم قرآن از 20 شهریور ماه آغاز شده و افرادی که از قبل عضو آن نبوده اند نیز می‌توانند به عضویت سامانه در آیند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی در تابستان افزود: کلاس های حفظ قرآن در پنج مرکز دارالقرآن برگزار می شود که در این مراکز به آموزش حفظ قرآن، روخوانی، روان خوانی، تجوید و تفسیر قرآن پرداخته می شود.

موسوی‌نیا با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم افزود: مرحله کشوری مسابقات پسران امروز هشتم تیرماه آغاز شده و مسابقات سراسری قرآن دختران نیز از 13 تیرماه آغاز می شود و 60 دانش آموز دختر و پسر از قم در این مسابقات کشوری حضور می یابند.
 

کد خبر 2086287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha