۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

والیبال نوجوانان جهان - مکزیک؛

ایرج مظفری: امروز روز والیبال ایران بود

ایرج مظفری: امروز روز والیبال ایران بود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان پس از پیروزی برابر فرانسه در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان گفت: امروز، روز والیبال ایران بود و بازیکنانم خیلی خوب توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مظفری پس از پیروزی تیم والیبال نوجوانان مقابل فرانسه اظهارداشت: این پیروزی را به پدرها و مادران بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. آنها 15 روز است که یکدیگر را ندیده‌اند و این چیزی است که در فرهنگ ایرانی عرف نیست و بازیکنان به آن عادت ندارند.

وی با اشاره به شرایط تیم فرانسه خاطرنشان کرد: بازیکنان فرانسه در این بازی دریافت‌های خوبی نداشتند چون لیبروی خود را در خدمت نداشتند. به همین دلیل بازیکنان من با سرویس‌های خوب خود آنها را تحت فشار گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار با فرانسه تاکید کرد که امروز، روز والیبال ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز و در چهارمین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، تیم ایران در مصاف با فرانسه به برتری 3 بر صفر دست یافت. تیم کشورمان فردا آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی را برابر روآندا برگزار می‌کند.

کد خبر 2087489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha