۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

والیبال نوجوانان جهان - مکزیک؛

معنوی‌نژاد: ماموریت‌مان را انجام دادیم/ کاپیتان فرانسه: خوب بازی نکردیم

معنوی‌نژاد: ماموریت‌مان را انجام دادیم/ کاپیتان فرانسه: خوب بازی نکردیم

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان در مورد دیدار با فرانسه تاکید کرد به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم در حالیکه کاپیتان فرانسه بعد از بازی اظهارداشت که آنطور که باید خوب بازی نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار بامداد امروز دوشنبه تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و فرانسه در چارچوب روز چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان، کاپیتان‌های دو تیم با حضور در نشست خبری نظرات خود را در مورد این دیدار اعلام کردند.

جواد معنوی‌نژاد، کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران در این نشست اظهارداشت: ماموریت ما این بود که هر سه امتیاز دیدار با فرانسه را به دست آوریم تا بتوانیم یکی از تیم‌هایی باشیم که به مکزیکالی می‌رویم.

وی که عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد، یادآور شد: به آنچه می‎خواستیم، رسیدیم و بازی محکمی انجام دادیم. از اینکه برنده شدیم، خوشحالم. فرانسه تیم قدرتمندی است اما بدون لیبروی اصلی خود بازی کرد.

همچنین توماس نه وت، کاپیتان تیم والیبال نوجوانان فرانسه گفت: ما آنطور که باید خوب بازی نکردیم. ضمن اینکه لیبروی ما به دلیل آسیب دیدگی نتوانست بازی کند.

وی تصریح کرد: غیبت او مشکلاتی برای ما ایجاد کرد چون باید جای خالی او را پر می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز دوشنبه دو تیم ایران و فرانسه در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی 3 بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید.

کد خبر 2087518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha