۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸

امیر عابدینی:

فوتبال از اقتصاد طلبکار است/ پیشنهاد 800 میلیونی به بازیکن 400 میلیونی

فوتبال از اقتصاد طلبکار است/ پیشنهاد 800 میلیونی به بازیکن 400 میلیونی

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به اینکه وقتی سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به چهار تیم افزایش پیدا می‌کند، باید نقش اتحادیه را در این موفقیت پر رنگ ببینیم، گفت: فوتبال ما از جامعه اقتصادی طلبکار است و اگر مطالباتش را دریافت کند پول‌دار خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی در حاشیه برگزاری نشست اتحادیه فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این روزها علاوه بر تیم ملی فوتبال، والیبالیست‌های ایران نیز افتخارات بزرگی را آفریدند. وزنه‌برداران و کشتی‌گیران در مجامع بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ورزش‌های رزمی عملکردی عالی داشته‌اند و شرایط بانوان هم بسیار خوب است. در این شرایط حیف است این موفقیت‌ها ادامه نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه نقش مشورتی در فوتبال دارد، افزود: وقتی سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به چهار تیم افزایش پیدا می‌کند، باید نقش اتحادیه را در این موفقیت پر رنگ ببینیم. امروز فدراسیون و اتحادیه به هم نزدیک شده‌اند و در تعامل با همدیگر پیگیر حل مشکلات باشگاه هستند.

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به اینکه جایگاه اتحادیه در سال 73 کجا بود و امروز چه جایگاهی دارد، یادآور شد: خوشحالم امروز اکثریت مدیران عامل باشگاه‌ها در جلسه اتحادیه حضور یافتند و در تصمیم گیری‌های کلان آن نقش مهمی را ایفا کردند

وی با تاکید بر اینکه فوتبال ما از جامعه اقتصادی طلبکار است و اگر مطالباتش را دریافت کند پول‌دار خواهد شد، افزود: امسال مصوب شده است قرارداد باشگاه با بازیکنان در چارچوب نظام مدنی، قوانین حقوقی کشور و تکیه بر قوانین فیفا تنظیم شده و اگر مشکلی پیش بیاید طبق قوانین جدید به آن رسیدگی می شود.

عابدینی همچنین در خصوص بالارفتن قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: برخی بازیکنان که 300 میلیون تومان دریافت کرده‌اند و نتوانستند به اندازه این مبلغ برای فوتبال مفید باشند، امروز مبالغ بالاتر می‌خواهند. ضمن اینکه متاسفانه به بازیکن ما حدود 400 میلیون تومان دریافتی‌اش است، پیشنهاد 800 میلیون تومانی داده‌اند.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش امسال توقع بالایی از این باشگاه ندارد و شرایط موجود را به خوبی تحمل کرده‌اند، تاکید کرد: بعضی‌ها می‌توانند رقم‌های بالا به بازیکنان پرداخت کنند اما ما نمی‌توانیم. رقم‌های آنها به سقف یک میلیارد تومان می‌رسد، هر چند در فوتبال دنیا معادل 220 هزار یورو می‌شود، پولی نیست.

مدیر عامل باشگاه داماش در پایان گفت: قرارداد بازیکنان مدنظرمان را ثبت کرده‌ایم و لزومی ندیدم که بازیکن جدید بگیریم، ضمن اینکه امروز 9 بازیکن از رده‌های پایه به تیم اضافه کرده‌ایم.

کد خبر 2087926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha