۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

شهبازی بیان کرد:

خلیل‌زاده با مس قرارداد دارد/ بهتر است اتحادیه دنبال عزت باشگاه‌ها باشد

خلیل‌زاده با مس قرارداد دارد/ بهتر است اتحادیه دنبال عزت باشگاه‌ها باشد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه شجاع خلیل‌زاده با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: نمی‌دانم چطور وقتی این بازیکن با ما قرارداد دو ساله دارد چطور با سپاهان تمرین می‌کند؛ کار باشگاه سپاهان اصلا اخلاقی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر شهبازی در حاشیه مجمع اتحادیه فوتبال که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موسس اتحادیه فوتبال بزرگان فوتبال ایران هستند. امروز هم نفرات مطرحی که در اتحادیه بودند ولی به نظرم بهتر است اتحادیه به جای برگزاری مجمع دنبال عزت، احترام و جایگاه واقعی باشگاه‌ها در فوتبال ایران باشند؛ در حالی که من عزم و اراده ای از آنها نمی‌بینم.

وی درباره وضعیت شجاع خلیل‌زاده و پیوستنش به سپاهان خاطرنشان کرد: خلیل‌زاده با توجه به اسناد و مدارکی که داریم بازیکن مس است. نمی‌دانم چطور وقتی این بازیکن با ما قرارداد دو ساله دارد چطور با سپاهان تمرین می‌کند. ما حتی از این بازیکن شکایت کردیم ولی انگار خلیل‌زاده یک ماه پیش از ما شکایت کرده بود که فعلا بر اساس همان شکایت بازیکن آزاد است به حساب می‌آید. در کل کار باشگاه سپاهان اخلاقی نیست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان همچنین گفت: 80 درصد قراردها در فوتبال ایران کذب است. فقط برخی از بازیکنان در فوتبال ایران حرفه‌ای هستند. 50 درصد بازیکنان قراردادشان را اول فصل می‌گیرند. این کار هم در چهار، پنج باشگاه انجام می‌شود. این باشگاه‌ها با این کار خود روی دیگر باشگاه‌ها پا می‌گذارند.

کد خبر 2087790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha