۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

صادق درودگر مطرح کرد؛

خصوصی‌سازی تا 30 سال دیگر محقق نمی‌شود/ سه باشگاه به فوتبال ضربه زدند

خصوصی‌سازی تا 30 سال دیگر محقق نمی‌شود/ سه باشگاه به فوتبال ضربه زدند

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها حداقل باید از حق پخش و تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان پول به دست آورند، گفت: سال‌هاست بحث خصوصی‌سازی محقق نشده و تا 30 سال آینده هم محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق درودگر در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال با تاکید بر این که هدایتی از فوتبال رفته است و خودمان دنبال درآمدزایی هستیم، افزود: بخش خصوصی همیشه در فوتبال مورد تهدید قرار گرفته است چرا که هزینه می‌کند اما در نهایت آبروی فرد و یا افراد هزینه کننده از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه هدایتی 5/6 میلیارد هزینه کرده و 2 میلیارد دیگر هم باید پرداخت کند اما در مقابل برای او چه کردیم، خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌ها دولتی هستند که برخی مانند استقلال یک میلیارد دریافت می‌‎کند اما چه کسی از ما حمایت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در این خصوص اضافه کرد: بنده به آقای احمدی‌نژاد نامه‌ای دادم که ایشان سریعا پاسخ آن را داد و برای آقای بقایی نامه نوشت که به ملوان مساعدت شود. من به منطقه آزاد رفتم و پس از این که موفق به دیدار با مسئولان آن شدم به من گفتند به علت اینکه مصوبه دولت را ندارید بودجه دولتی به شما پرداخت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت 140 هزار نفری بندرانزلی چه گناهی کرده‌اند که باید این برخوردها را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: 33 بازیکن از تیم ملوان به تیم‌های مختلف ملی راه یافته‌اند و ما به عنوان یکی از باشگاه‌های مطرح کشور در همه رده‌ها بازیکن داریم اما متاسفانه از ما حمایت نمی‌ شود. مگر عدالت محوری شعار نیست؟.

درودگر همچنین تصریح کرد: هر رئیس جمهور برای اینکه رای جمع کند، موضوع خصوصی‌سازی را مطرح می‌کند سال‌هاست این امر محقق نشده و تا 33 سال آینده هم محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ملوان جوان‌‎تر و با نشاط تر شده، خاطرنشان کرد: مسلما ملوان فصل آینده در جمع 10 تیم اول لیگ قرار می‌گیرد. ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که اقتصاد مقاومتی را عملی کردیم و اگر حمایت از ما صورت نگیرد نه زرو هستیم نه بتمن.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پژمان نوری تاکید کرد: پژمان نوری هم امروز بازیکن استقلال است و تنها برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از سه باشگاه که با اقداماتشان به فوتبال ایران ضربه زدند، تاکید کرد: در مقطعی از زمان آقای صفایی فراهانی اجازه نداد دوربین‌های تلویزونی وارد استادیوم شود اما دو باشگاه این مسئله را نقض کردند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و آن ها ایستاده بودند امروز درآمد باشگاه ها این گونه نبود.

وی صحبت هایش را این گونه ادامه داد: امروز رقم بازیکنان بی جهت بالا رفته اما درآمدزایی قانونی وجود ندارد. باشگاه‌ها حداقل باید از حق پخش و تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان پول به دست آورند اما امروز 16 میلیارد برای همه باشگاه لیگ برتری داده‌اند که ما از بلیط فروشی این مبلغ را در می‌آوریم.

درودگر در خصوص عقد قرارداد برخی بازیکنان با دو باشگاه اظهار داشت: قراردادها در فوتبال ایران دستی صورت می‌گیرد و به نظرم فدراسیون باید سیستمی اینترنتی راه بیندازد که بازیکنی پس از ثبت قراردادش نتواند به باشگاه دیگر مذاکره و با آن ها قرارداد ببندد.

وی با تاکید بر این که عدم اعتماد بین مدیران و بازیکنان و ثبات نداشتن مدیریت ها در باشگاه‌ها باعث ثبت قراردادها یک ساله شده است، ادامه داد: به عقیده من باید فدراسیون و اتحادیه فوتبال با همدیگر هماهنگ شده و برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی به اتحادیه واگذار شود. این تقسیم کارها باعث می‌شود بسیاری از مشکلات فوتبال حل شود.

مدیر عامل باشگاه ملوان در پایان با اشاره به اینکه فدراسیون و اتحادیه در برخی موارد همدیگر را قبول ندارن،د گفت: بسیاری از نیروهای این دو ارگان یکی هستند و اگر در کنار هم قرار بگیرند، حق واقعی فوتبال را خواهند گرفت.

کد خبر 2087844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha