۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۵

واکنش به خبر مهر/

مشکل کمبود فشار آب شهر پلدختر برطرف شد/ قطع انشعاب آب غیرمجاز کارواشها

مشکل کمبود فشار آب شهر پلدختر برطرف شد/ قطع انشعاب آب غیرمجاز کارواشها

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به دنبال انتقاد امام جمعه پلدختر از قطعی و مشکل آب شرب در این شهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از رفع مشکل کمبود فشار آب شهر پلدختر خبر داد.

مهدی اکبریان در این رابطه به مهر گفت: در پی بروز افت فشار و کمبود ناگهانی آب در برخی از مناطق شهر پلدختر وقفه ای در ارائه خدمات آبرسانی ایجاد شد که با اعزام نیروهای فنی ستاد شرکت همراه با تجهیزات مربوطه وضعیت چاههای آب (دبی سنجی - تابلو برق و...) مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی شبکه و منابع تأمین آب توسط نیروهای اعزامی به نظر رسید چاه شماره یک به دلایلی از مدار خارج و موجب افت فشار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان یادآور شد: لذا با تلاش همکاران شرکت به طور مجدد چاه یاد شده وارد مدار و مشکل کمبود آب برطرف شد.

اکبریان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فعالیت کارواشهای شهر پلدختر اشاره کرد و بیان داشت: به منظور تقویت منابع تأمین آب با توجه به گرمای پیش روی آبفای پلدختر اقدام به قطع 76 رشته انشعابات مربوط به جایگاه کارواش این شهر کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در نظر است تا بررسی کاملی بر روی شبکه آب شهر پلدختر صورت گیرد تا انشعابات غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شوند.

بنابر این گزارش حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر در خطبه های نمازجمعه هفته قبل پلدختر از قطعی مکرر آب این شهر و همچنین فعالیت برخی کارواشها انتقاد کرده بود.

کد خبر 2087965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha