۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

دانشی در گفتگو با مهر:

شاعر باد های 120 روزه سیستان مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری کشورشد

شاعر باد های 120 روزه سیستان مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری کشورشد

زاهدان - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عباس باقری هنرمند پیشکسوت استان مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

حجت الاسلام عباس دانشی در گفتگو با مهر اظهار داشت: عباس باقری هنرمند پیشکسوت سیستانی برای نخستین باردر تاریخ استان نشان درجه یک هنری از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

وی افزود: این هنرمند  از سال 1343 در زمینه شعر و ادب فعالیت دارد و در حال حاضر با گذشت 49 سال تعداد  54 جلد کتاب در زمینه های شعر، ادبیات، نقد و بررسی و شعر حماسه ای کشوربه رشته تحریر در آورده است.

وی اظهار داشت: این شاعر ملی و توانمند در سال های 1364 تا 65 و همچنین سال 78 توانست عنوان شاعر برتر ‪دفاع مقدس در کشور را به نام خود به ثبت برساند.

دانشی گفت: این شاعر تاکنون در کشورهای سوریه، لبنان، پاکستان، هندوستان و تاجیکستان جلسات متعدد شعر خوانی داشته است و موفق به  کسب چهار دوره تندیس کتاب سال در ادامه موفقیت های کاری خود شده است.

وی افزود: عباس باقری متولد سال 1334 و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است و در حال حاضر به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل اشتغال به کار دارد.

 

کد خبر 2088275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha