۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

عنابستانی:

مسئولان اعتماد و خود باوری را در جوانان تقویت کنند

مسئولان اعتماد و خود باوری را در جوانان تقویت کنند

شهرکرد – خبرگزاری مهر: استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه جوانان در راستای پیشرفت و توسعه باید از تجریبات دیگران استفاده کنند، گفت: مسئولان استان باید امید، اعتماد، خود باوری ، ایمان به خدا، و توانمدی ملت و خود را در بین جوانان تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر سه شنبه در پنجمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با بیان اینکه جوانان استان در راستای پیشرفت  و توسعه باید از تجریات دیگران بهره مند شوند، اظهار داشت: میدان کار نباید از نشاط جوانانه خالی شود و خصوصیت جوانی نوگرایی، شجاعت در بیان، قدرت تحلیل بالا و بی باکی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که شادابی، نشاط و جوانی از جامعه گرفته شود ، جامعه رو به کندی خواهد رفت، بیان داشت: تجریبات دیگران برای قوی کردن جوانان در جامعه بسیار تاثیر گذار است.

عنابستانی گفت: کشور در شرایط سخت قرار دارد، شرایط سخت کشور همچون گروه کوهنوردی در حال صعود است که هرچه به قله نزدیک تر می شود سختی ها را به امید رسیدن به قله تحمل می کنند و مردم این کشور با رسیدن به قله پیشرفت و توسعه تحمل هر گونه سختی را دارا هستند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیکی باید شاهد حماسه آفرینی جوانان باشیم، تصریح کرد: مسئولان استان باید امید، اعتماد، خود باوری ، ایمان به خدا، و توانمدی ملت و خود را در بین جوانان تقویت کنند.

استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه جوانان هرچه ار تجربیات دیگران استفاده کنند فرد موفقی در جامعه خواهند بود، اذعان داشت: قلب جوان بکر و پاک است و در قلب جوان باید بذر تقوا، سلامت، پرهیزکاری ، احسان و نیکو کاری کاشته شود .

عنابستانی با بیان اینکه سنگ بنا برای جوانان باید تقوا خالص و پرهیزگاری باشد تا جوان بتواند از فرصت ها و نعمت های خداوند استفاده کند، بیان داشت: جوانان باید مسلح به دانش و آموزش باشند.

دست یافتن به پیشرفت و توسعه  در پی ایجاد خود باوری در جوانان جامعه ایجاد می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری با بیان اینکه نیاز خود باوری در هر جامعه از شرط های ضروری است، اظهار داشت: برای دست یافتن به پیشرفت و توسعه باید خود باوری بالای در بین اقشار جامعه بالخصوص جوانان جامعه وجود داشته باشد.

جهانگیر خبازی با بیان اینکه نیروی جوان طلایه دار جامعه است، بیان داشت: اوج آمادگی و استعداد یابی در راستای پاسخ به خود باوری و اعتماد به نفس بالا است.

خبازی با بیان اینکه شرط ضروری کارخود باوری و اعتماد به نفس بالا است، اذعان داشت: جوانان استان پیشگام در تحقق خود باوری و اعتماد ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه نشان دادن راه، پیمودن مسیر، رسیدن به موفقیت ها رضایت فردی  و بالا بودن خود باوری در جوان از نشان های جوان برتر در جامعه است، اذعان داشت: خود باوری در تجربه فردی شکل می گیرد و نگاه به انتخاب بسیار در جوانان تعیین کننده است و باز خورد آن در مسیر پیشرفت و تعامل است.

خبازی عنوان کرد: الگو پذیری از حضرت علی اکبر (ع) راه را نشان جوانان می دهد و به دنبال آن اطمینان، وفاداری، عمل به وظیفه را نشان می دهد.

کد خبر 2088682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha