۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۳

رضا یزدانی در گفتگو با مهر:

حرمت شکنی نمی‌کنم/ حقم را در ميدان كشتی خواهم گرفت

حرمت شکنی نمی‌کنم/ حقم را در ميدان كشتی خواهم گرفت

آزادکار وزن 96 کیلوگرم ايران در المپيك 2012 لندن اعلام كرد که برای کادر فنی تیم ملی احترام قائل است و قصد حرمت شکنی ندارد اما مطمئنا با بازگشت به میادین کشتی حقش را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور نیافتن رضا یزدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل مصدومیت قدیمی‌اش در المپیک لندن، باعث شد این کشتی‌گیر شانس حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی 2013 مجارستان را از دست بدهد. بدین ترتیب رضا یزدانی با قبول این مسئله و احترام به قانون‌مندی خود را برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده آماده می‌کند.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این مسئله اظهار داشت: به هرصورت شورای فنی تیم‌های ملی تصمیم گرفته است تا من در مسابقات انتخابی شرکت نکنم و من نيز از آنها انتظار داشتم به من فرصت بدهند. در نتيجه مجبور شدم حرف و نظراتم را در رسانه‌ها مطرح كنم.

وی ادامه داد: کشتی ورزش پهلوانی و میهنی ماست و باید حرمت مربیان و بزرگترها هم را حفظ کنیم. بديهی است قصد دارم همچنان تمرینات خود را از سر بگیرم تا برای رقابتهای جهانی 2014 آماده حضور در میادین شوم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان افزود: من قصد زیر پا گذاشتن حرمت‌ها را ندارم. به هرحال به من فرصت ندادند اما روی تشک مبارزه یاد گرفته‌ام به بزرگان اين رشته احترام بگذارم.

يزداني در پایان با تاکید بر اینکه درددل و صحبتهايش در قالب مصاحبه در برخي رسانه‌ها انعکاس یافته، گفت: برای کادر فنی تیم ملی احترام قایلم و امیدوارم تیم ایران در رقابتهای جهانی موفق باشد زیرا سربلندی کشتی، سربلندی ما كشتی گيران است.

کد خبر 2089409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha