۴ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۳۴

سعادتمند خبر داد:

تلاش برای حضور رضا یزدانی در ترکیب تیم ملی کشتی

تلاش برای حضور رضا یزدانی در ترکیب تیم ملی کشتی

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در تلاش هستیم با رایزنی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، رضا یزدانی دلاور مازنی را در ترکیب تیم ملی کشتی کشور قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تماس سجادی معاون وزیر ورزش در خصوص پیگیری این امر خبر داد و افزود: در اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون پزشکی و هیئت کشتی مازندران با تمام توان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد حضور دوباره رضا یزدانی نماینده شایسته استان در کنار دیگر کشتی گیران مازندرانی در اردوی تیم ملی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از تلاش ها و اقدام های حمایتی این اداره کل با مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی برای حضور رضا یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان خبر داد.

سعادتمند گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده در انتخابی وزن 96 کیلو تیم ملی کشتی آزاد و اعلام دیر هنگام فدراسیون به رضا یزدانی مبنی بر بلامانع بودن  حضورش در این مسابقه و با عنایت به آمادگی این کشتی گیر و رفع شدن مصدومیتش، موضوع از طریق معاون وزیر ورزش و جوانان و  فدراسیون پزشکی پیگیری شده و مذاکراتی را با مسئولان ذیربط نیز انجام شده است.

وی افزود: فدراسیون پزشکی پس از حضور یزدانی در این فدراسیون و بررسی اسناد وی نامه ای را برای فدراسیون کشتی کشور تنظیم کرد.

به گزارش مهر، رضایزدانی کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازيهاي المپيك 2012 پس از استراحت در دور نخست و پيروزي  جانانه مقابل عبدالسلام گاديسوف روس، در دور سوم ماگومد موسائف از قرقيزستان را شكست داد و راهي  مرحله  نيمه ‌نهايي شد.

يزداني در اين مرحله در حاليکه دچار آسيب ديدگي شد، در تايم اول با نتيجه 5 بر صفر از حريف عقب افتاد و به دليل مصدوميت شديد و پارگي رباط صليبي از ادامه مسابقه  انصراف داد و  آندريتسف از اواكراين برنده اين رقابت شد و این مصدومیت باعث دوری چندماهه او از میادین کشتی شده بود.

کد خبر 2084010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha