۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۶

منصور برزگر در گفتگو با مهر:

برخی از کشتی به همه جا رسیدند/ اعتبارمان را از سر راه نیاورده‌ایم

برخی از کشتی به همه جا رسیدند/ اعتبارمان را از سر راه نیاورده‌ایم

عضو شورای فنی تيم‌های ملی كشتی آزاد با بیان اینکه برخی با راه‌های غیراصولی از کشتی به همه جا رسیده و امروز مدافع این رشته شده‌اند، گفت: از جایگاه شورای فنی و تصمیمات آن دفاع می‌کنم.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت شورای فنی تيم‌های ملی كشتی آزاد ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: متاسفانه برخی از اهالی کشتی واژه‌هایی در مورد شورای فنی به کار می‌برند که اصلا زیبنده این رشته نبوده و نیست و به واقع برای من بسیار زشت است که پاسخ این صحبت‌ها را بدهم.

وی همچنین ادامه داد: شورای فنی متشکل از برخی بزرگان کشتی است. این شورا در موارد مختلف فنی و کارشناسی بارها جلسه برگزار کرده و تصمیم گیری می‌کند که مطمئنا در همه مسائل پای منافع ملی بیش از منافع شخصی در میان است.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: در قضیه دعوت نکردن یزدانی، وی به دلایل مختلف در مسابقاتی از جمله جام تختی و مرحله نهایی انتخابی شرکت نکرد و با توجه به مستندات ارائه شده از سوی این کشتی‌گیر، شورای فنی دلایلش را برای شرکت در مسابقات انتخابی نپذیرفت. ما باید پای قانونگرایی بایستیم و اگر قرار بود به همه کسانی که در انتخابی شرکت نکردند مجوز بدهیم، دیگر برگزار شدن این مسابقات بی‌معنی بود.

وی در این خصوص تاکید کرد: کسانی که امروز نگران استفاده ابزاری از ما هستند، خودشان پای بسیاری از مسائل را به کشتی باز کرده‌اند و در زمان خود صدمات بسیاری به این رشته وارد کرده‌اند. مطمئنا ما اعتبار خود را از سر راه نیاورده‌ایم و تا آخر پای قانون ایستاده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در ادامه یادآور شد: رسول خادم فردی است که حرف منطقی را می‌پذیرد و به نظر جمع احترام می‌‎گذارد. ما در شورا تصمیم گرفتیم، یزدانی مجوز انتخابی مجدد را ندارد و از این تصمیم خود نیز دفاع می‌کنیم. بازهم تاکید می‌کنم شورا تصمیم گیرنده اصلی است.

وی خاطرنشان کرد: از برخی افراد تعجب می‌کنم که می‌گویند کشتی از دست استان‌ها خارج شده است. این همه مسابقه برگزار می‌شود و کشتی در سراسر کشور جریان دارد. خوشبختانه جوانگرایی خوبی انجام شده و بهتر است مشکلات پیرامون این مساله در خانواده کشتی مطرح شده و به رسانه کشیده نشود.

بزرگر در پایان تعویق زمان انتخابات فدراسیون کشتی را بهترین تصمیم ممکن برای حفظ آرامش این رشته دانست.
 

کد خبر 2091321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha