۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۹:۰۴

به منظورکاهش آسیب‌های اجتماعی/

طرح تربیتی چهره به چهره در شهر ساوه آغاز شد

طرح تربیتی چهره به چهره در شهر ساوه آغاز شد

اراک – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آغاز طرح تربیتی چهره به چهره در شهرستان ساوه خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است که از دیروز در شهرستان ساوه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بلند مدت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و طرحی جامع و مناسب برای رشد ابعاد شخصیتی نسل جوان جامعه است٬ افزود: دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی و اول دبیرستان گروه هدف این طرح هستند.

دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی و اول دبیرستان گروه هدف این طرح هستند

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: در جریان اجرای این طرح هر مربی با هفت الی 15 نفر مخاطب نوجوان از طریق آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم سرو کار دارد که به تبیین ارز‌ش‌های اسلامی و اخلاقی برای محافظت و آگاه کردن نسل جوان در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی غرب می پردازند.

این مسئول  آموزش قرآن و احکام اسلامی را از جمله برنامه های این طرح دانست و خاطر نشان کرد: این آموزش ها متناسب با سن نوجوانان از جمله مباحثی است که با روش‌های نو و ابتکاری مربیان طرح چهره به چهره به نوجوانان آموزش داده می‌شود.
 

کد خبر 2089738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha