۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

ذوالفقاری خبر داد:

جشن بزرگ آسمانی در اراک برگزار می شود

جشن بزرگ آسمانی در اراک برگزار می شود

اراک – خبرگزاری مهر، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری جشن بزرگ آسمانی در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این جشن به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س)، در روز 12 مهر ماه جاری برگزار می شود.

وی بیان کرد: این همایش برای دومین بار در استان مرکزی و با حضور 200 زوج جوان که تاریخ عقد آنها از سال 1390 تا 1392 است برگزار می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری ابراز داشت: زوج های جوان استان مرکزی می توانند تا 9 مهرماه جاری با حضور در دفاتر کانونهای فرهنگی هنری شهرستان اراک در این جشن ثبت نام کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: زوجین جوان می توانند فقط به همراه والدین در این جشن فرخنده حضور یابند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: مسئولیت اصلی این جشن را کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی اراک واقع در فوتبال عهده دار است.

وی تصریح کرد: فروشگاه فرهنگی مذهبی نوای ظهور واقع در میدان شورای اراک نیز یکی دیگر از دفاتر ثبت نام است.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار داشت: حجت الاسلام طراشیون از تهران به ایراد سخنرانی و حاج عباس حیدرزاده از قم به مداحی می پردازد.

وی برگزاری برنامه های شاد و متنوع، برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با جوایز نفیس و ... را از برنامه های تدارک دیده شده در این جشن با شکوه عنوان کرد.
 

کد خبر 2141128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha