۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

در بیانیه ای مطرح شد/

فریاد یک میلیارد مسلمان در روز قدس رژیم صهیونیستی را ناتوان می کند

فریاد یک میلیارد مسلمان در روز قدس رژیم صهیونیستی را ناتوان می کند

اراک - خبرگزاری مهر: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس آورده است: مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ می شمارند چراکه هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد رژیم صهیونیستی احساس عجز و ناتوانی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه ی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت روز قدس آمده است: مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ می شمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: امروز که کودکان، مادران و پدران فلسطینی بیش از نیم قرن شعر شهامت و شهادت را سروده اند ملت دلیر سرزمین باکری ها، چمران ها و همت ها در طی تاریخ مبارزه ها همیشه در کنار مظلومیت فلسطین چهره زشت صهیونیسم را به عالم نمایان ساخته اند.

ائمه جمعه استان مركزي مردم را به حضور گسترده در روز قدس فراخواندند

 ائمه جمعه استان مركزي با صدور بيانيه اي مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز قدس فراخواندند.

در اين بيانيه آمده است: روز جهاني قدس عرصه جوشش خشم و اراده جامعه بين‌الملل عليه جنايات ددمنشانه رژيم صهيونيستي و صحنه انزواي راهبردي آمريكا و ميدان وحشت اسرائيل در پيشگاه ملت‌ها است.

اين بيانيه اضافه مي كند: امسال هم مانند سال‌هاي گذشته مردم مسلمان جهان و ملت حماسه آفرين ايران به خصوص مردم شريف و ولايتمدار استان مركزي در روز جهاني قدس مشت‌هاي گره كرده خود را به سمت دهان صهيونيسم و حاميان آن نشانه مي‌گيرند و پيام آور نجات مظلومين مي شوند.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس نشانه بصيرت و آگاهي

 پاسداران و بسيجيان استان مركزي در بيانيه اي ، حضور گسترده مردم ولايتمدار استان مركزي در راهپيمايي روز قدس را نشانه بصيرت و آگاهي ذكر كردند.

در اين بيانيه آمده است:  امروز با وجود تلاش هاي گسترده قدرت هاي استكباري حامي رژيم اشغالگر اسرائيل مسئله فلسطين از حصار عربي خارج و با رويكردي ديني به مسئله جهان اسلام تبديل شده است.

در اين بيانيه تاكيد شده است: پاسداران و بسيجيان سپاه روح الله استان مركزي ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل و شركت در راهپيمايي روز قدس از تمام مردم ايران اسلامي بخصوص مردم شهيدپرور استان مركزي دعوت مي كنند تا با حضور گسترده و پر شور خود يك بار ديگر انزجار خود نسبت به رژيم اشغالگر اسرائيل را به جهانيان ثابت كنند.

هم صدایی و همراهی مسلمانان جهان از دستاوردهای مهم این نامگذاری

فرماندار تفرش گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ابتکار ارزشمند امام (ره) بود که آثار و برکات فراوانی به همراه داشت.

بهروز اردلان هم صدایی و همراهی مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف را از دستاوردهای مهم این نامگذاری عنوان کرد و گفت: در روز قدس مسلمانان جهان یکپارچه و هم صدا نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده و برای دفاع از قدس شریف فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

کد خبر 2107289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha