۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

اخبار کوتاه ورزشی/

تیم اسکیت ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در لیگ باشگاه های کشور صدرنشین شد

تیم اسکیت ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در لیگ باشگاه های کشور صدرنشین شد

مشهد - خبرگزاری مهر: نماینده خواف قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان استان شد، صدرنشینی تیم اسکیت ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در لیگ باشگاه های کشور و حضور ورزشکاران خراسانی در رقابت های لیگ برتر و دسته یک دارت کشور عناوین اخبار کوتاه ورزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر هیات اسکیت خراسان رضوی از صدرنشینی تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در اولین مرحله لیگ اسکیت باشگاه های کشور خبر داد.

مجید عجم گفت: مرحله اول رقابت های لیگ اسکیت آقایان باشگاه های کشور از 10 تا 12 تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد و تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافت.

وی با اشاره به صدرنشینی نماینده استان در این مرحله از رقابت ها، افزود: اسکیت بازان رده های سنی مختلف نماینده استان در این مرحله با کسب 7 مدال طلا، 9 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم های هرمزگان  و اصفهان قرار گرفتند.

دبیر هیات اسکیت خراسان رضوی ادامه داد: محمدحسین حقیقت اسکیت باز تیم استان در رده سنی 11 و 12 سال 2 مدال طلا در ماده های 200 و 500 متر بدست آورد، عرفان نعمتی دیگر ورزشکار این رده سنی در ماده هزار متر به مدال طلا دست یافت.

نماینده خواف قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان خراسان رضوی شد

مسئول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی از حضور ورزشکاران استان در رقابت های لیگ برتر و دسته یک دارت کشور خبر داد.

مسعود قاسمی گفت: مسابقات لیگ برتر بانوان و دسته یک آقایان در رشته دارت روزهای 13 و 14 تیرماه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: زهرا یزدنخواه، وجیهه عربی و ترانه برکتی از خراسان رضوی در لیگ برتر دارت بانوان کشور شرکت می کنند.

مسوول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی اظهار داشت: محمدمهدی دهقان نیز از استان در لیگ دسته یک آقایان کشور حضور می یابد.

قاسمی تصریح کرد: این دور از رقابت ها مرحله اول لیگ انفرادی در سال 92 می باشد و مراحل بعدی در ماه های آینده برگزار می شود

نماینده خواف قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان خراسان رضوی شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف گفت: نماینده این شهرستان قهرمان مسابقات فوتبال نوجوانان خراسان شد.

عبداله معمر اظهار داشت: رقابت های فوتبال نوجوانان استان با قهرمانی تیم احیا سپاهان سنگان خواف به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات که روزهای 9 تا 12 تیرماه با حضور 5 تیم در شهرستان گناباد برگزار شد، نماینده خواف با کسب 3 پیروزی و یک تساوی به مقام اول رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف با اشاره به برد 2 بر یک تیم احیا سپاهان مقابل نماینده  قوچان در بازی اول، گفت: این تیم در بازی های بعدی 5 بر 3 گناباد را شکست داد، 2 بر یک از سد تیم کاشمر گذشت و مقابل تربت جام 3 بر 3 مساوی کرد.

معمر عنوان کرد: تیم احیا سپاهان سنگان خواف با کسب قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان راه یافت که این رقابت ها پس از اتمام ماه مبارک رمضان به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

تعامل جوانان کشورهای اسلامی باعث نمایان شدن بیشتر قدرت آنان به جهان می شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: کشورهای اسلامی باید با ایجاد تعامل مناسب در بستر ورزش، در مقابل توطئه دشمنان بایستند.

محمدصادق اکبری در جلسه ای که با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان کشور یمن و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این اداره کل برگزار شد، عنوان کرد: چیزی که متولیان بخش ورزش کشورهای اسلامی باید به آن توجه بیشتری داشته باشند محیط مناسبی است که ورزش برای رشد فرهنگی جامعه ایجاد می کند.

وی به نقشه های طراحی شده قدرت های غربی برای انحراف جوانان جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: تعامل جوانان کشورهای مسلمان، قدرت آنان را برای جهانیان بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت ها و تحریم هایی که استکبار جهانی برای ایران اعمال کرده است، اظهار داشت: با وجود این شرایط سخت، جوانان ایرانی به دستاوردهای زیادی دست یافته اند و امروز ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبری فرزانه و هوشمند، راه خود را به سوی کمال طی می کند.

خراسان رضوی به عنوان یکی از قطب های ورزش ایران شناخته می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان یکی از قطب های ورزش ایران شناخته می شود که علاوه بر کارهای اجرایی، در زمینه تحقیقات و پژوهش ورزشی نیز فعالیت های زیادی انجام داده است.

علی اکبر هاشمی جواهری گفت: وی با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته های مرتبط با ورزش تا دوره دکتری در دانشگاه های استان، افزود: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان ایران آمادگی هرگونه همکاری در زمینه مباحث علمی، تبادل اساتید و تیم های ورزشی را با کشور یمن داریم.

جواهری بیان کرد: کل مسلمانان دنیا را یک امت واحد می دانیم و معتقدیم که مسلمانان دشمنان مشترکی دارند که باید در مقابل آنان با هم متحد باشند.

احمد عبداله العشاری معاون وزارت ورزش و جوانان یمن نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در مشهد، گفت: معتقدیم که راه و مسیرمان مشترک است و باید در تمامی زمینه ها با هم متحد و همفکر باشیم، مخصوصا در حوزه جوانان که حال و آینده هر کشوری را می سازند.

وی به فعالیت 35 فدراسیون ورزشی در یمن اشاره کرد و افزود: ما نیز برای جوانان اهمیت زیادی قائل هستیم و برنامه ریزی هایی برای مقاطع سنی مختلف در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی داریم.

تیم کوهستان خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: تیم کوهستان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

مجتبی جاودانی ایرانی نژاد اظهار داشت: علی نامور، مصطفی خوش قومی و سید دانیال حسینی در رشته کراس کانتری و محمد کریمی در رشته دانهیل امروز 12 تیرماه به شهر مریوان استان کردستان اعزام شدند.

وی افزود: حسین داودیان مربیگری و جواد قدیمی سرپرستی این تیم را بر عهده دارند.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور روزهای 14 و 15 تیرماه با حضور دوچرخه سواران سراسر ایران برگزار می شود

 

کد خبر 2089887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha