۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

باقری در گفتگو با مهر:

نتایج مسابقات قرآن دانش آموزان پسر سراسر کشور اعلام شد

نتایج مسابقات قرآن دانش آموزان پسر سراسر کشور اعلام شد

مشهد – خبرگزاری مهر: رئیس اداره قرآن ،عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی نتایج مسابقات قرآنی پسران دانش آموزی سراسر کشور را اعلام کرد.

میکاییل باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درپایه دوم راهنمایی ودر رشته مفاهیم مصطفی امانی از خراسان رضوی اول ،علیرضا جولاده از قزوین دوم،سید مصطفی موسوس از فارس سوم شد.

وی افزود: در رشته نهج البلاغه امیرمحمد ناصری از یزد اول،علی چعب از خوزستان دوم و علی پور عبدالله از خوزستان مقام سوم را کسب کرد.

باقری گفت: در صحیفه سجادیه مهدی کیانی از اصفهان اول،محمد مهدی غلامی از یزد،دوم و رسول پژمان از البرز سوم شد.

وی بیان داشت:در پایه سوم راهنمایی ،محمد پاکدل از خراسان رضوی اول، محمد معین صادقی ازاز فارس دوم و علیرضا فهیمی از مازندران سوم شد.

وی افزود: در نهج البلاغه،محمد جوادطاهری کیا از قم اول، وحید وداد از خراسان جنوبی دوم،خلیل ملکی از هرمزگان سوم شد.

باقری گفت: در صحیفه سجادیه و پایه سوم راهنمایی،امین سرلک از خوزستان اول،ابراهیم یوسفان از اصفهان دوم و سید مصطفی شاکری از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافت.

باقری بیان داشت: در پایه اول دبیرستان و در مسابقات مفاهیم محمد غریبی بحری از خوزستان اول،  محمد جوادحیدریان از اصفهان دوم و محمد منگولی از کرمان سوم شد.

وی برگزیدگان مسابقات نهج البلاغه اول دبیرستان را محمد جوادکریمیان از قم،حامد دریس از خوزستان و دانیال زارع از خراسان رضوی اعلام کرد که به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

باقری اظهار داشت:در رشته صحیفه سجادیه و پایه اول دبیرستان،مبین دروکی از گلستان اول،محمد سجادقانعی از خراسان رضوی دوم و علی منوری از خوزستان سوم شدند.

وی تصریح کرد:در پایه دوم دبیرستان و در رشته مفاهیم علی هادیان از گلستان اول، مهدی منصوری از تهران دوم، سید ابوالفضل میررضی از اصفهان سوم شدند.

وی بیان داشت: در رشته نهج البلاغه و در پایه دوم دبیرستان،حسین تازه از خراسان رضوی اول، علی اکبریان از یزد دوم، محمد علی پورزاده از خوزستان سوم شد.

باقری تصریح کرد: در مسابقه صحیفه سجادیه و در پایه دوم دبیرستان،امیر وحید نیا از خوزستان اول، علی صباغی از مرکزی دوم، علی نورانیان از اصفهان سوم شدند.

وی برندگان پایه سوم متوسطه را به ترتیب در رشته های مفاهیم،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه این گونه اعلام کرد: سینا شیری از مرکزی اول، محمد صادق سجادی از قم دوم، روح الله مکارم از فارس سوم؛ رضا توکلی از همدان اول، رضا عطایی از شهرستانهای تهران دوم، محسن صادقی از مرکزی سوم ، حسین محمدی خوزستان اول، محمد حسین راهویان  ازیزد دوم، حسین شکاری از فارس سوم شدند.

باقری برگزیدگان مسابقات قرآنی پسران سراسر کشور را در پایه چهارم دبیرستان به ترتیب مسابقات مفاهیم،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه این چنین اعلام کرد:مجید قاسمی از قم اول، عبدالله داودی از خوزستان دوم، سید حسین حیان از یزدسوم. محمد جباری از خوزستان اول، سید محمد حسینی از تهران دوم، مهدی پاشا زاده از آذربایجان شرقی سوم ، رضا قس از خوزستان اول،محمد بهلگردی از خراسان جنوبی دوم و رضا چهره قانی ازمرکزی سوم شدند.

کد خبر 2090287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha