۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

هافبک تیم ملی مونته‌نگرو به پرسپولیس پیوست؛

شپانوویچ: امیدوارم رضایت دایی و هواداران پرسپولیس را جلب کنم

شپانوویچ: امیدوارم رضایت دایی و هواداران پرسپولیس را جلب کنم

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند رضایت علی دایی، باشگاه و هواداران پر طرفدارترین تیم آسیا را جلب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مارکو شپانوویچ هافبک تیم ملی مونته‌نگرو با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مارکو شپانوویچ پس از توافق با پرسپولیس گفت: همیشه سعی کردم در هر تیمی که هستم با صددرصد توانم بازی کنم. قطعا در پرسپولیس هم همین کار را انجام خواهم داد و تمام تلاش خود را می‌کنم تا رضایت سرمربی و هواداران را جلب کنم.

وی افزود: می‌دانم که به پر طرفدارترین تیم آسیا آمده‌ام و هواداران انتظار دارند، پرسپولیس قهرمان شود و به لیگ آسیا بازگردد.

هافبک تیم ملی مونته‌نگرو درباره شناخت خود از فوتبال ایران اظهار داشت: قبل از اینکه به ایران بیایم از فوتبال ایران شناخت نسبی داشتم. فوتبال ایران را زمانی شناختم که در جام جهانی 98 فرانسه تیم ایران بازی خوبی را مقابل یوگسلاوی به نمایش گذاشت و پس از آن هم هم خبرهایی درباره بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا به ویژه علی دایی که در بایرن مونیخ و هرتا برلین بازی می‌کرد، می‌شنیدم.

وی در ادامه تاکید کرد: فوتبال ایران بازیکنان قابل احترام دیگری مانند مهدوی‌کیا، هاشمیان و کریمی در آلمان داشت. خوشحالم که سرمربی تیم بنده را پسندیده و امیدوارم که بتوانم بازیکن موثری باشم.

سه‌پانوویچ همچنین گفت: دیدم که این تیم بازیکنان خوبی دارم اما من هنوز شناخت کاملی از بازیکنان و نفرات ندارم و امیدوارم که خیلی زود با هم هماهنگ شویم.

کد خبر 2090319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha