۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

ليگ فوتبال خراسان شمالي/

شكست صدرنشينان در هفته سوم/ ابومسلم اسفراين به صدر جدول صعود كرد

شكست صدرنشينان در هفته سوم/ ابومسلم اسفراين به صدر جدول صعود كرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته سوم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان با شكست دو تيم صدرنشين جدول رده بندي و صعود ابومسلم اسفراين به صدر جدول به پايان رسيد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته سوم مسابقات نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی، عصر جمعه چهاردهم تیر ماه با برگزاری چهار دیدار همزمان در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

وی با بيان اينكه در مهمترین دیدار این هفته، تیم صدرنشین ماهان بجنورد در جاجرم میهمان شهرداری رده سومي این شهر بود، اظهار داشت: در اين ديدار تيم شهرداري ميهمان خود را با سه گل بدرقه كرد و شش امتيازي شد.

به گفته جعفرزاده در دیگر دیدار مهم این هفته، استقلال نوین رده دومی در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف همشهری خود بربرقلعه بجنورد رفت و نتيجه را با حساب دو بر يك به حريف خود واگذار كرد.

وي عنوان كرد: همچنین در دیگر دیدارهاي اين هفته تيم پیشگامان شیروان در اسفراین برابر ابومسلم این شهر با حساب يك بر دو مغلوب شد و تربیت فاروج نیز در خانه شهرداری آشخانه را با دو گل از پيش رو برداشت.

این مسئول اضافه کرد: در این هفته تیم پاسارگاد جاجرم استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي اظهار داشت: بر اين اساس در پايان هفته سوم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم ابومسلم اسفراين با هفت امتياز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، استقلال نوین بجنورد با شش امتياز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم ایستاده و شهرداری جاجرم نیز با شش امتیاز و تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال نوين در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.

کد خبر 2091010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha