۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی/

صدرنشینی ماهان بجنورد در پایان هفته دوم/ پیروزی استقلال نوین برابر شهرداری آشخانه

صدرنشینی ماهان بجنورد در پایان هفته دوم/ پیروزی استقلال نوین برابر شهرداری آشخانه

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دوم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان با صدرنشینی ماهان بجنورد به پایان رسید.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته دوم مسابقات نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی جمعه هفتم تیر ماه با برگزاری چهار دیدار همزمان در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در مهمترین دیدار این هفته تیم رده دومی ماهان بجنورد در خانه برابر تربیت فاروج با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پیروزی رسید و با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول رده بندی مسابقات صعود کرد.

جعفرزاده اضافه کرد: همچنین در دیگر دیدار مهم این هفته تیم استقلال نوین بجنورد در خانه پیشگامان شیروان، این تیم را با حساب سه بر یک مغلوب کرد و با شش امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ماهان در رده دوم جدول جای گرفت.

وی عنوان کرد: در دیگر دیدارهای این هفته شهرداری جاجرم در زمین چمن ورزشی هنرستان امیرکبیر این شهر با حساب دو بر یک همشهری خود پاسارگاد جاجرم را از پیش رو برداشت و ابومسلم اسفراين نيز در آشخانه با نتيجه دو بر يك برابر ميزبان خود شهرداري آشخانه به پيروزي رسيد.

جعفرزاده یادآور شد: در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی، تیم بربرقلعه بجنورد؛ دیگر تیم بجنوردی حاضر در این مسابقات، استراحت داشت.

وی تصریح کرد: بر این اساس در پایان هفته دوم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم ماهان بجنورد با شش امتیاز و با تفاضل گل 6+ در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، استقلال نوین بجنورد با همین امتیاز و تفاضل گل 5+ در جایگاه دوم ایستاده و شهرداری جاجرم نیز با سه امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.

 

کد خبر 2086405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha