۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۵

ليگ فوتبال خراسان شمالي/

سه دیدار هفته ششم برگزار شد/ ماهان بجنورد به صدر جدول صعود کرد

سه دیدار هفته ششم برگزار شد/ ماهان بجنورد به صدر جدول صعود کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: هفته ششم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی با برگزاری سه دیدار در شهرهاي مختلف استان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه و از سری دیدارهای هفته ششم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی، استقلال نوین بجنورد در ورزشگاه تختی این شهر موفق شد با نتیجه پرگل هفت بر یک تربیت فاروج را در هم کوبد.

استقلال نوین با این پیروزی قاطع 10 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بربرقلعه؛ دیگر تیم بجنوردی این مسابقات، پس از تیم های ماهان بجنورد و شهرداری جاجرم در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

همچنین در این روز و به صورت همزمان در شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز شهرداری این شهر به مصاف ماهان بجنورد رده اولی رفت اما از پس میهمان خود بر نیامد و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم بجنوردی شد.

در دیگر دیدار این هفته نیز عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختی بجنورد دو تیم بربرقلعه این شهر و شهرداری جاجرم به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار نیز با حساب سه بر یک به نفع تیم میهمان خاتمه یافته بود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: یک دیدار هفته ششم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان نیز باقی مانده که بر اساس برنامه ساعت هفده شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

حسین جعفرزاده با بیان این که این دیدار عصر شنبه بین دو تیم پیشگامان شیروان و پاسارگاد جاجرم به میزبانی شیروان برگزار می شود، اظهار کرد: با انجام این بازی پرونده هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی بسته خواهد شد.

وی افزود: در این هفته تیم ابومسلم اسفراین استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان کرد: بر اين اساس در پايان هفته ششم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تیم ماهان بجنورد با دوازده امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است، شهرداری جاجرم با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاده و استقلال نوین بجنورد نيز با 10 امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت هجده هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.

کد خبر 2121197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha