۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

اخبار کوتاه استان مرکزی

توقيف محموله 2 ميليارد ريالي كالاي قاچاق در استان مركزي

توقيف محموله 2 ميليارد ريالي كالاي قاچاق در استان مركزي

اراک – خبرگزاری مهر:جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي توقيف محموله 2 ميليارد ريالي كالاي قاچاق خبر داد و گفت: در پي گزارش به مبني بر عبور يكدستگاه خودروي حامل محموله بزرگ كالاي قاچاق در دلیجان اقدامات لازم براي متوقف كردن خودرو انجام و نهايتا خودرو در ورودي شهرستان متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ايرج كاكاوند افزود: بيشترين کالاي کشف شده در اين طرح شامل مواد شوينده، مواد غذايي و لوازم بهداشتي به ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال مي باشد.

دستگيري سارق سيم برق با كشف 8 فقره سرقت در زرنديه

فرمانده انتظامي شهرستان "زرنديه" استان مركزي از دستگيري سارق سيم برق با كشف هشت فقره سرقت خبر داد و گفت: مأموران پليس آگاهي اين شهرستان با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضايي موفق شدند سارق را طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

 سرهنگ"داود كاظمي" تصريح كرد: سارق در بازجويي اوليه به 8 فقره سرقت اعتراف كرده و مقدار 60 كيلو گرم سيم برق به همراه 490متر سيم و كابل برق مسروقه از وي كشف شد.

رشد52 درصدي ساماندهي معتادان در سه ماهه نخست امسال در استان مركزي

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: مواد مخدر يكي از بزرگترين معضلات جامعه جهاني است كه كشور ما نيز با توجه موقعيت استراتژيك و همجواري با بزرگترين توليد كننده مواد مخدر با اين مسئله مواجه مي باشد.

،سرهنگ"محمد حسني" با تاكيد بر رويكرد قاطعانه ناجا در برخورد با مواد مخدر و امحاء بيش از 100 تن مواد مخدر در كشور و همچنين اقدامات پليس استان در اين حوزه افزود: در سه ماهه نخست با تلاش كاركنان انتظامي مقدار قابل توجهي مواد مخدر كشف كه به مناسب روز «روز جهاني مواد مخدر» مقدار 620 كيلو انواع مواد مخدر غير قابل احصاء در استان امحاء شد.

وی همچنین به دستاوردهاي پليس استان در طرح مبارزه با معضل مواد مخدر اشاره كرد و بيان داشت: رشد 114 درصدي كشفيات مواد مخدر در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد 52 درصدي دستگيري توزيع كنندگان و معتادان تابلو و ولگرد از جمله دستاوردهايي بود كه در استان با تلاش جمعي كاركنان انتظامي صورت پذيرفت.

برداشت غير مجاز از حساب بانکي با سوء استفاده از اعتماد

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به شکایت یکی از شهروندان شازند مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکیش گفت: در روند تحقيقات كارشناسان پليس با بهره گيري از دانش تخصصي توانستند متهم را شناسايي و دستگير كنند.

سرگرد"مصطفي نوروزي"افزود: با ارائه مستندات و ادله كارشناسان پليس، متهم به جرم خود معترف و اذعان داشت با سوء استفاده از اعتمادي يكي از بستگان خود، اطلاعات حساب وي را اخذ و اقدام به برداشت غير مجاز از حساب وي مي كرده است.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان به متخلفان فضاي سايبر هشدار داد:پليس فتا اشرافيت کامل بر محيط اينترنت و فضاي سايبري دارد و هيچ تخلفي نمي تواند از چشم تيز بين ماموران اين پليس در امان بماند.

کد خبر 2091200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha