۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

نکویی:

پايان دور ششم رقابت های آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی/ پيشتازي بازيكنان شيروان

پايان دور ششم رقابت های آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی/ پيشتازي بازيكنان شيروان

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: دور ششم مسابقات پینگ پنگ آکادمی تنیس روی میز استان با معرفی نفرات برتر و پيشتازي بازيكنان شيرواني به پایان رسید.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دور ششم مسابقات استانیِ آکادمی تنیس روی میز آقایان در بجنورد با حضور 32 پینگ پنگ باز از شهرستان های مختلف خراسان شمالی و چند بازيكن ميهمان از خراسان رضوي به صورت دوره ای و حذفی در محل سالن آکادمی تنیس روی میز استان برگزار شد.

وي با بيان اينكه اين مسابقات در دو رده سني زير شانزده سال و آزاد برگزار شد، اظهار داشت: در این رقابت ها، تنیس بازان شیروانی گوی سبقت را از حریفان ربودند.

نكويي اضافه كرد: در رقابت هاي رده سني زير شانزده سال حسين اسكندري از شيروان قهرمان شد، محمد مكبر از بجنورد در رده دوم ايستاد و سجاد ندايي نيز از همين شهر جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وي با اشاره به اينكه در رده سني آزاد بازيكن ميهمان از خراسان رضوي موفق به شكست تمامي حريفان خود شد، افزود: در اين بخش رضا مهرآبادی از مشهد در رده اول ايستاد، موسی سیدی از شیروان به مقام دومي رسيد و رامین خاکشور نيز از بجنورد به مقام سومي بسنده كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2091764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha