۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۵

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

برتری پرسپولیس برابر تیم ویسی/ حسینی مصدوم شد، دهنوی بازی کرد

برتری پرسپولیس برابر تیم ویسی/ حسینی مصدوم شد، دهنوی بازی کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی که عصر امروز برگزار شد، در حالی با گل‌های محمد نوری تیم صنعتی خوزستان را شکست داد که در جریان این بازی سیدجلال حسینی از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز یکشنبه در دیداری تدارکانی که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد مقابل تیم استقلال صنعتی خوزستان به میدان رفت و در نهایت موفق شد با 2 گل محمد نوری که در دقایق 50 و 55 به ثمر رسید، مقابل حریف اهوازی خود به پیروزی دست یابد.

در این بازی که در حضور بیش از 300 تماشاگر برگزار شد، علی دایی در نیمه نخست رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، سیدجلال حسینی، میلاد کهندانی، پیام صادقیان، مارکو سپانوویچ، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، یونس شاکری و غلامرضا رضایی را به میدان فرستاد.

در دقیقه 20 این نیمه سیدجلال حسینی در برخورد با یکی از مهاجمان حریف از ناحیه دچار آسیب‌دیدگی شد و کادر پزشکی در کنار زمین اقدام به بخیه زدن سر حسینی کردند. علی دایی پس از مصدومیت حسینی، محمدحسین کنعانی را به میدان فرستاد و حسینی هم در پایان نیمه نخست و برای درمان راهی بیمارستان شد.

در نیمه دوم علی دایی تیمش را کاملا متحول کرده و برای نخستین مرتبه از قاسم دهنوی در ترکیب تیمش استفاده کرد. در این نیمه نیلسون جونیور، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، محمد نوری، قاسم دهنوی، میلاد غریبی، هادی نوروزی و سیدمهدی سیدصالحی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

کد خبر 2092222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha