۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۹:۳۳

مهدی محمدنبی خبر داد:

کی‌روش هشت کمپ در برزیل را بررسی کرد/ برپایی اردوی تیم ملی در پرتغال

کی‌روش هشت کمپ در برزیل را بررسی کرد/ برپایی اردوی تیم ملی در پرتغال

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی بزرگسالان در پرتغال اردوی آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند، گفت: کارلوس کی‌روش در برزیل هشت کمپ را از نزدیک دیده و به احتمال زیاد یک کمپ دیگر را هم ارزیابی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش چند روزی است که در کشور برزیل به سر می‌برد و خبر بازدید او از کمپ‌های آماده سازی فوتبال این کشور رسانه‌ای شده است. سرمربی تیم ملی ایران به دنبال این است تا پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی، یکی از این کمپ‌ها را برای برگزاری اردوی آماده‌سازی قبل از مسابقات جام جهانی رزرو کند.

مهدی محمدنبی در این خصوص اظهار داشت: کی‌روش تاکنون از هشت کمپ در برزیل بازدید کرده است. او بعد از ایران حتی به خانواده خودش هم سر نزد و مستقیم به برزیل رفت تا کمپ‌های مختلف را ارزیابی کند.

وی همچنین افزود: قرار است کی‌روش یکی، دو روز دیگر در برزیل بماند و یک کمپ دیگر را هم از نزدیک ببیند. او پس از این به پرتغال می‌رود تا در کنار خانواده‌اش باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که بازدید از کمپ‌های برزیل در صورتیکه هنوز قرعه‌کشی جام جهانی برگزار نشده، اصولی است؟، اظهار داشت: به علت اینکه بعد از قرعه‌کشی زمان نداریم، کی‌روش کمپ‌های شهرهای محل برگزاری مسابقات جام جهانی را بطور کامل بررسی کرده تا پس از انجام قرعه‌کشی، بلافاصله بهترین محل را برای برپایی اردوی تیم ملی در برزیل رزو کنیم.

به گفته نبی، تیم ملی در کشور پرتغال اردوی آماده‌سازی خود را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2092289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha