۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۸

بندعلیان خبر داد:

طرح استقبال از ماه رمضان در فرون آباد اجرا می شود

طرح استقبال از ماه رمضان در فرون آباد اجرا می شود

پاکدشت - خبرگزاری مهر: شهردار فرون آباد تصریح کرد: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، مجموعه شهرداری فرون آباد با بسیج امکانات و نیروها طرح استقبال از ضیافت الله را پیش بینی کرده و در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بندعلیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در سطح شهر فرون آباد به شکل وسیعی در حال اجراست.

وی یادآور شد: این طرح به منظور آماده سازی فضای شهری و ایجاد حال و هوای معنوی این ماه پر فیض در حال انجام است.

بندعلیان ادامه داد: ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه خدمات شهری و تنظیف معابر، آراستگی فضای سبز، شستشو و رنگ آمیزی المانهای شهری، پاکسازی زمینهای بایر، شستشو و آب پاشی معابر اصلی شهر به ویژه گذرگاه های منتهی به مساجد و حسینیه ها از جمله اقدامات شهرداری فرون آباد برای استقبال از ماه مبارک رمضان است.

وی اظهار داشت: نظافت عمومی، نصب بنر تبریک ماه مبارک رمضان در سطح شهر، نظافت عمومی پارکها و بوستانها، ضد عفونی کردن سرویسهای بهداشتی مساجد، شستشوی فرشهای مساجد، اهدای بسته های فرهنگی به مساجد، تهیه و تحویل مایع دستشویی و ضد عفونی کننده به مساجد و... از اقدامات پیش بینی شده و در دست اجرای طرح ضیافت الله شهرداری فرون آباد است.

این مدیر شهری اضافه کرد: تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی با تکیه بر ارزشهای دینی و مذهبی‌، ارتقای نشاط معنوی شهروندان با رویکرد تلطیف فضاهای دینی‌، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزشهای دینی و اسلامی و پاسداشت مراسم و مناسبتهای مذهبی مهمترین اهداف برنامه ‌های این ماه هستند.

کد خبر 2092704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha