۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

ثقتی عنوان کرد:

گیلان میزبان همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد

گیلان میزبان همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: گیلان برای دومین بار میزبان همزمان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی ظهر دوشنبه در مصاحبه با رسانه  افزود: بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به مانند سال های گذشته از 15 تا 19 مهر ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: این جشنواره از سال 1361 تاکنون در 26 دوره برگزار شده و شهر اصفهان با 15 دوره برگزاری رکورددار میزبانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه اهمیت دادن به کودکان و نوجوانان به عنوان رکن اصلی تشکیل اجتماع آینده امری ضروری است، گفت:  نظام فرهنگی و هنری همواره باید اهمیت بسیاری برای این امر مهم قائل باشد.

وی افزود: بومی سازی و فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و صمیمیت و محبت و انسان دوستی از طریق هنر سینما به کودکان و نوجوانان می تواند از اهداف و دستاوردهای برگزاری این جشنواره باشد بنابراین به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امسال هم برای دومین بار بطور همزمان میزبان برگزاری این دوره از جشنواره فیلم کودک خواهد بود.

وی یادآور شد:  همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان از 15 تا 19 مهرماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر ( صبح ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 20 ) در دو سالن وارش و دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

کد خبر 2092808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha