۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۵

زلاتکو کرانچار در پاسخ به مهر:

جباری - نویدکیا بهترین خط میانی را می‌سازند/ هدفمان قهرمانی در آسیاست

جباری - نویدکیا بهترین خط میانی را می‌سازند/ هدفمان قهرمانی در آسیاست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد بازی کردن جباری و نویدکیا در کنار هم باعث می شود بهترین خط هافبک ایران را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پیش از برگزاری همایش بهترین های لیگ دوازدهم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: ما در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب ظاهر شدیم و مهره هایی را به خدمت گرفتیم که به ما کمک می کند مسیر خود را برای قهرمانی در لیگ و آسیا به خوبی ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: من از یارگیری باشگاه راضی هستم و از لیستی که ارائه کرده بودم اکثر نفرات به خدمت گرفته شد نفراتی که می توانند ما را به سوی قهرمانی سوق دهند. من می دانم این نفرات با همدیگر بسیار خوب هماهنگ شده و بعید می دانم این ستاره ها در کنار همدیگر مشکلی را ایجاد کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه از جذب جباری راضی هستید تصریح کرد: قطعا این گونه است حضور جباری و محرم نویدکیا در خط هافبک سپاهان باعث می شود بهترین خط میانی لیگ را در اختیار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته شما می دانید محرم اندکی مصدوم است و سئوال امروز این است چقدر بتواند در این فصل به ما کمک کند اما فکر نمی کنم جباری مشکلی نداشته باشد زیرا او در فصل گذشته بازیهای بسیاری انجام داده و مهره مثمر ثمری برای استقلال و تیم ملی بود ضمن اینکه اگر لازم باشد هر دو را با هم بازی می دهیم و امیدوارم که هر دو نیز خوب بازی کنند.

کرانچار در خصوص جذب آندرانیک تیموریان نیز اظهار داشت: آن زمانی که من فهرست نفرات تیمم را ارائه کردم او در قطر بازی می کرد به همین دلیل درخواستی را برای جذبش نداده بودم اما اگر الان زبان مشترکی بین آندو و باشگاه ایجاد شود از جذب این بازیکن استقبال می کنیم.

 

کد خبر 2093859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha