۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۵۰

کریم باقری:

مهدوی‌کیا استحقاق این جایزه را داشت/ انصاریفرد باید زودتر برمی‌گشت

مهدوی‌کیا استحقاق این جایزه را داشت/ انصاریفرد باید زودتر برمی‌گشت

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که جایزه هم تیمی خود را اهدا می کرد گفت: مهدوی کیا استحقاق دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق لیگ دوازدهم را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر،  کریم باقری در خصوص برگزاری مراسم بهترین های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظر من مراسم به بهترین شکل انجام شد و این مراسم می تواند انگیزه بازیکنان را در مسابقات بیشتر کند امیدوارم هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا بازیکنان مزد زحمات خود را با گرفتن جوایز برتر بگیرند.

وی در مورد انتخاب مهدوی کیا به عنوان بازیکن برتر اخلاق خاطرنشان کرد: مهدی همه این شرایط را برای این انتخاب داشت از لحاظ شخصیت، رفتار و بازی مهدی استحقاق بدست آوردن این جایزه را داشت البته بازیکنان با اخلاق دیگری هم داریم که مهدی سرآمد آنها بود امیدوارم در آینده هر کاری می کند موفق باشد.

عضو کادر فنی تیم فوتبال پرسپولس در مورد اینکه پرسپولیسی ها چرا در بین بهترین ها نیستند اظهار داشت: برای تیم بزرگی مانند تیم پرسپولیس این مسئله خوب نیست اما امیدوارم امسال جبران کنیم و با پیشرفت خوب شایستگی هایمان را در زمین نشان دهیم. بازیکنان هم باید درک کنند چه جایگاهی دارند و پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نفرات انتخاب شده شایسته بودند یادآور شد: نظرات متفاوت است شاید کسان دیگری هم  می شد انتخاب کرد اما به هر حال به نظر من آنهایی که مستحق بودند انتخاب شدند.

وی در مورد انتخاب شدن محرم نوید کیا به عنوان بهترین بازیکن لیگ دوازدهم افزود: محرم جزو بهترین ها بود و شایسته این انتخاب. البته رحمتی هم می توانست این عنوان را کسب کند اما به هر حال نویدکیا در این فصل برای سپاهان بازیهای خوبی را انجام داد.

کریم باقری در مورد بازگشت انصاریفرد به تیم پرسپولیس هم اظهار داشت: کریم باید زودتر تصمیم می گرفت و به تیم ملحق می شد او در دوران بدنسازی نبود و تمرینات بسیاری را هم از دست داد البته خوشحالم به تیم اضافه شده و امیدوارم به روند رو به رشد پرسپولیس کمک کند.

عضو کادر فنی پرسپولیس در مورد اعتراض پیشکسوتان این باشگاه به بازگشت انصاریفرد و ناراحتی آنها در پایان گفت: خودم شخصا دوست داشتم کریم زودتر برگردد او زمانی ملحق شد که بسیاری از تمرینات بدنسازی را از دست داد اما  همین که بازگشت خوب بود.

کد خبر 2093898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha