۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱

دارایی‌های اعضای شورای شهر درتمامی دوره‌ها شفاف‌سازی شود

دارایی‌های اعضای شورای شهر درتمامی دوره‌ها شفاف‌سازی شود

نایب رئیس شورای شهر تهران درخصوص موضوع شفاف سازی مالی دارایی اعضای شورای شهرها، گفت: شفاف سازی مالی دارایی و ارایه لیست دارایی های اعضای شورا در همه دوره ها باید انجام شود.

حسن بیادی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت:شفاف سازی مالی اعضای شورای شهر در همه دوره ها خوب است و باید در همه دوره های شورای شهر این کار انجام شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اظهار نظر مهدی چمران رئیس شورای شهر نیز درباره شفاف سازی مالی اعضای شورای شهر، گفت: بحثی که آقای چمران مطرح کرده این است که بر اساس قانون باید شفافیت مالی اعضا مشخص شود.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس قانون کسانی که به طور مثال وزیر و یا نماینده مجلس می شوند دفترچه هایی از سوی قوه قضائیه به منظور درج اموالشان اعطا می شود و در پایان دوره فرد هم با آنها درخصوص اموالشان حساب و کتاب می شود.

بیادی یاداور شد: آقای چمران برای شفاف سازی اموال اعضای شورا معتقد است که تا کنون چنین قانونی به منظور شفاف سازی وجود نداشته و وجود قانونی برای شفافیت اموال و دارایی های اعضای شورای شهر در همه دوره ها ضرورت دارد.

این در حالی است که مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در اظهار نظری موافقت خود را برای شفاف سازی مالی و ارایه لیست دارایی های اعضای شورای شهر چهارم اعلام کرد و گفت: شاید در شورای شهر تهران این پیشنهاد را بدهم، چون این موضوع به موافقت خود اعضا مربوط می‌شود تا آنها همراهی نکنند،‌ اجرا نمی‌شود.

کد خبر 2094043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha