۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

محمدیان به مهر خبر داد:

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه و امامزاده های استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ضیافت الهی  تقویت باورها و اعتقادات دینی و همچنین آشنایی مردم با بقاء متبرکه و ایجاد فضای معنوی در این مکان ها است.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری امامزاده ها باید قطب معنوی کشور شوند، افزود: برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی بسیاری در امامزاده‌ها برگزار می‌شود که در ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها در قالب طرح ضیافت الهی به اوج خود رسیده است.

محمدیان در ادامه، ترتیل خوانی قرآن، مراکز مشاوره و برپایی مراسمات دعا را از جمله برنامه‌های برنامه ریزی شده در ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: مراسمات قرآن در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه توسط نخبگان قرآنی این اداره کل برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان بوشهر خاطرنشان کرد: اوقاف در فصل تابستان طرح نشاط معنوی را در امامزاده‌ها برگزار می‌کند که تا کنون بیش از 500 دانش‌آموز تنها در کلاس‌های نشاط معنویی امام‌زاده عبدالمهیمن (ع) و قدمگاه مالک اشتر ثبت نام کرده اند.

وی گفت: امسال تنوع برنامه‌های کلاسی را تقویت کرده‌ایم و در تمام کلاس‌ها سعی شده تا از قصه‌های قرآنی، معارف قرآنی، اخلاق، بازی قرآنی .... که توسط مبلغین اعزامی اجرا خواهد شد، بهره‌مند شویم.

کد خبر 2095084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha