۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

حجت الاسلام سهرابي:

طرح ضیافت الهی در 26 امامزاده خراسان شمالی برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در 26 امامزاده خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي اعلام كرد: ماه رمضان امسال، طرح ضيافت الهي در 26 امامزاده شاخص این استان اجرا می شود.

حجت الاسلام سيف الله سهرابي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال همزمان با ایام میهمانی خدا، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی طرح ضیافت الهی را در 26 امامزاده شاخص این استان برگزار می کند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاري اين طرح در ايام ماه مبارك رمضان، تقويت بعد معنوي روزه داران علی الخصوص نسل جوان، آشنايي جوانان و مردم با آداب و احکام ماه رمضان، استفاده از ظرفیت معنوی امامزاده ها و بقاع متبرکه و ... است.

به گفته حجت الاسلام سهرابی در برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزاده های خراسان شمالی 26 روحانی مبلغ از حوزه های علمیه قم، مشهد و نیز حوزه های علمیه بومی استان با این اداره کل همکاری می کنند.

وي در ادامه اعلام كرد: در اين طرح برنامه هايي از جمله دعا، مناجات خواني، پاسخ گويي به احكام و شبهات دینی، اطعام دهي به ايتام، برنامه افطاري برای روزه داران و همچنين برنامه ويژه شب هاي قدر در نظر گرفته شده است.

این مسؤول اضافه کرد: پارسال نیز طرح ضیافت الهی در 23 امامزاده خراسان شمالی با استقبال مناسب مردم روزه دار برگزار شد اما امسال تعداد امامزاده های میزبان این طرح به 26 مکان مقدس افزایش یافته است.

 

 

کد خبر 2313890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha