۱۵ فروردین ۱۳۹۵، ۷:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛

۱۲ هزار مسافر نوروزی در امامزاده های شاخص خراسان شمالی اسکان یافت

۱۲ هزار مسافر نوروزی در امامزاده های شاخص خراسان شمالی اسکان یافت

بجنورد - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اسکان ۱۲هزار مسافر و زائر نوروزی در ۲۹ امامزاده شاخص این استان، طی ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

حجت الاسلام سیف اله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اجرای طرح آرامش بهاری هر ساله در امامزاده های استان پذیرای مسافران و زائران بسیاری است.

وی گفت: امسال طرح آرامش بهاری در ۲۹ امامزاده شاخص خراسان شمالی برگزار شد که در راستای اجرای این طرح طی ایام تعطیلات نوروز، ۱۲ هزار مسافر و زائر در این امامزادگان پذیرش و اسکان داده شدند.

حجت الاسلام سهرابی با تاکید بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اظهار کرد: ترویج سنت‌های اسلامی، خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ... از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری در استان است.

وی ارائه خدمات مشاوره‌ای، برپایی غرفه‌های امر به معروف و نهی از منکر، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، پاسخگویی به شهبات و سوالات، برپایی خیمه‌های وقف، برگزاری ادعیه و ... از جمله برنامه‌های اجرایی در این طرح عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده های شاخص استان طی ایام تعطیلات نوروز پنج هزار کتابچه در راستای ترویج سنت حسنه وقف، معرفی امامزادگان و پنج هزار بسته فرهنگی بین مسافران و زائران در استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: نوروز امسال مسافران و زائران از ۱۵۴ امامزاده و بقعه متبرکه خراسان شمالی خدمات دریافت کردند.

کد خبر 3588951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha